Alla inlägg den 6 oktober 2015

Av Amelie Kiliansson - 6 oktober 2015 23:51

I skolan har vi ett såkallat andrum (minikyrka, typ) där alla elever och lärare som vill får komma, men nu är det en obligatorisk vecka med detta och då får man vara tvunget att gå där fast man aldrig har medverkat förut men det är ändå ganska mysigt och trevligt. :) Efter skolan tog jag och Anny bussen till Råå för att handla på Ica Maxi. Handlade det vi behövde och sen efter typ en timme tog vi bussen tillbaka till skolan igen och vi stötte på en av våra klasskompisar som heter Elias på bussen, trevligt trevligt! ^^ Sen när man kom in i sitt hus, hade snackat med killarna ett tag, så drog man till Anny och käkade sin kvällsmat. Efteråt bestämde vi oss för att ha en liten filmkväll i vårt hus med fler från vår lilla klass och då kollade vi på en film jag hade köpt som heter "The amazing spiderman". Mycket bra var den och roligt hade man också. Så när alla de andra dragit sig hemåt, kollade vi resten av oss på teve. Men nu blir det läggdags för min del, natti natti! <3

Presentation


What doesn't kill you, makes you stronger!

Fråga mig

38 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg? (a)
 Skitbra!
 Bra
 Sådär
 Urkass!
 Dålig

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

SKRIV!


Ovido - Quiz & Flashcards