Alla inlägg under mars 2020

Av Amelie Kiliansson - 30 mars 2020 23:50

Fick till denna bilden igår kväll och med utan filter... Visst är den vacker? :)<3 Det börjar verkligen märkas att det går mot ännu ljusare tider! :D(Y)<3

Av Amelie Kiliansson - 28 mars 2020 00:02

Så var det dags för min jobbhelg denna vecka och det har ändå gått bra hittills på det nya stället så jag är ändå rättså nöjd än så länge. :) Har inte så mycket att uppdatera om nu, men ni får ha det fint annars och en trevlig helg på er, pusshej! :*<3

Av Amelie Kiliansson - 25 mars 2020 23:49

...över att man inte har hamnat i den dära karantän ännu, men det kan man ju aldrig veta förstås! :)

Av Amelie Kiliansson - 24 mars 2020 00:12

Visst är det en fin byggnad? Och därinne kommer jag att få jobba på... Spännande med alla fina hotellrum och nya kollegor, men det ska nog gå bra! :D(Y)

Av Amelie Kiliansson - 19 mars 2020 23:36

När man då fick beskedet av att hotellet där jag jobbar skulle stängas ner nu på söndag och att vi skulle överförflyttas till ett annat hotell (nämligen The Vault Hotel som är systerhotellet till V Hotel) föll det som en stor sten i magen och även om jag får behålla mitt jobb som vanligt så känns det ändå tungt och sorgligt eftersom vi inte vet om när vi ska flytta tillbaka igen, men vi måste se på det positiva just nu och hjälpas åt så gott vi kan för att det ska bli så tryggt och bra som möjligt. Imorgon kommer jag och min handledare Agnes att gå till The Vault och titta in där lite, så det ska bli spännande, men nu tänkte jag iallafall sussa och försöka sova bort dessa nervösa och oroliga tankar inför att flytta över till ett nytt arbetsställe, nytt hotell, nya kollegor och nya rutiner, godnattpuss! :*<3

OBS! Artikeln kommer från HD och på deras hemsida finns den också med där! (Y)

Presentation


What doesn't kill you, makes you stronger!

Fråga mig

38 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg? (a)
 Skitbra!
 Bra
 Sådär
 Urkass!
 Dålig

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5 6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

SKRIV!


Ovido - Quiz & Flashcards