Alla inlägg under november 2017

Av Amelie Kiliansson - 29 november 2017 23:40

Idag i skolan har vi fått träna på att sitta framför en kassaapparat. Ganska häftig känsla, kan jag tycka för jag har ju alltid undrat hur det har fungerat när man knappat in köpvaror, men sen så var apparaten inte så modern heller så det var mycket enklare att träna då iochmed att vi kommer att öppna upp café på måndag nästa vecka. Åååh, vad man längtar! :D(Y) Nu tänkte jag faktiskt strax gå och lägga mig, men jag hoppas att ni andra också har haft en bra dag, eller? Hur som helst så får ni ha det så fint så länge, pusshej! :*<3

Av Amelie Kiliansson - 27 november 2017 22:17

Just nu håller jag på att läsa en mycket bra och rolig bok som heter ?Kaffe med rån?. Har den dock som skoluppgift att läsa ut tills nästa vecka, men är nästan klar med att läsa ut den för så bra är den! :D(Y) Tycker att jag varit ovanligt pigg och alerten i skolan idag, men just nu känner jag mig lite trött. Så jag tänker avsluta mitt lilla inlägg här och nu, pusshej! :*<3

Av Amelie Kiliansson - 24 november 2017 23:29

Nu när det börjar närma sig för den nionde ?Star Wars?-filmen, så får man börja ha ett maraton först. Det är ju bara ett MÅSTE, så jag ska fortsätta kolla vidare på ?Episod 1 - Det mörka hotet? nu med Gustav, pusshej! :*<3

Presentation


What doesn't kill you, makes you stronger!

Fråga mig

38 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg? (a)
 Skitbra!
 Bra
 Sådär
 Urkass!
 Dålig

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30
<<< November 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

SKRIV!


Skapa flashcards