Alla inlägg under oktober 2013

Av Amelie Kiliansson - 31 oktober 2013 23:40

Mina ögon svider fortfarande efter att man har bölat och kollat på "Dallas". De hade ju begravningen för JR och mamma började också böla och dessutom vet man ju också att han som spelar JR (Larry Hagman) är död på riktigt också. :'( But life goes on!

Jobbet gick bra idag och brickmaskinen har inte krånglat till alls iochmed där har varit någon som lagat och hållt på med det i tisdags. :) Chefen hade dessutom hittat ett dött vildsvin vid vägen som han hade lagt i äggkylrummet rummet och man kunde känna lukten av blod lite grann, fast egentligen får den inte ligga där, så en kille fick komma och hämta den. Efter jobbet kom pappa och hämtade upp mig och vi körde till farmor eftersom hon fyller år idag så det blev smörgåstårta och en annan god tårta till efterrätt. Pappa körde hem mig sen och kollade lite på "Skilda Världar", en skitbra svensk serie enligt mig! :D<3 Återstår en arbetsdag till imorgon och sen tar man helg, så nu tänkte jag stänga ögonen för ikväll, godnattpuss! <3

Av Amelie Kiliansson - 30 oktober 2013 16:29

Lyssnar just nu på den nya Stiftelsen-skivan som jag fick i brevlådan nyss och plus bandets riktiga autografer, kan ju inte bli bättre, ju! :D<3 Man är ju inte lite lycklig heller, hihi! ;)

Av Amelie Kiliansson - 29 oktober 2013 23:24

Lägger upp resten av höstbilderna som jag utlovat er att göra, enjoooy! ;D

Av Amelie Kiliansson - 28 oktober 2013 23:22

Det har snackats mycket om den här stormen Simone både genom media och Facebook. Men har läst från SMHI att det ska lugna ner sig till imorgon och det får man verkligen hoppas på! :O Just nu känns det vindstilla utanför mitt rumsfönster... Hoppas ni har hållt er inne nu hela eftermiddagen, storm är det fan värsta jag vet! :( Men nu säger jag godnatt och på återseende imorgon! <3

Av Amelie Kiliansson - 27 oktober 2013 23:31

Lägger upp en hel drös med höstbilder som jag och Eve tog i Rävahålan, resten kommer imorgon! :)

Av Amelie Kiliansson - 25 oktober 2013 17:34

Sitter just nu på bussen mot Luungbyhed. :) Har fått jobba med Julian idag eftersom Ulrika fick ta ledigt till på onsdag, men annars har det gått jättebra att plocka äggen själv. Trodde chefen var en "surskonk" hela veckan men det visade sig att han bara var förkyld, stackars gubbe! ;) Berättade ju aldrig hur det gick på visningen förra helgen men där var inte mycket folk och vi åt smörgåstårta och drack lite och sånt. Sjöng lite snapsvisor gjorde vi också, haha! :D Nä, nu avslutar jag här så länge, pusshej! <3

Av Amelie Kiliansson - 24 oktober 2013 21:59

Typ helt död efter zumbadansen idag, men fick dansa med Magdalena för mamma och Patricia pallade inte att vara med. Det varade bara en halvtimme, men man mår ju så jäkla mycket bättre efteråt! ;) Fick ett medlemskort som varar fram till nästa vecka så nu ska jag fan i mig ge järnet, haha! :D Tänkte kolla på "Dallas" om två minuter, ett jätteviktigt spännande avsnitt idag, så missa det inte om ni nu ska kolla. :) Var allt från mig nu, pusshej! <3

Av Amelie Kiliansson - 23 oktober 2013 22:23

Sitter nästan halvt död på soffan efter att ha dansat sh'bam så tänkte gå och lägga mig snart. Vart ett hårt pass idag, men imorgon blir det zumba! :D Jag och mamma åkte till Intersport för att köpa träningskläder och dojjor till mamma. Lite av grejerna som jag hade beställt från jultidningar kom idag så det ska betalas då med och de filmer jag hade beställt kom också. Orkar inte skriva mer, men bjussar på lite bilder från idag, pusshej! <3

Presentation


What doesn't kill you, makes you stronger!

Fråga mig

38 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg? (a)
 Skitbra!
 Bra
 Sådär
 Urkass!
 Dålig

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

SKRIV!


Ovido - Quiz & Flashcards