Alla inlägg under april 2013

Av Amelie Kiliansson - 29 april 2013 23:13

Mamma körde mig in till stan och eftersom dom ska lägga ner Fenix där jag går och pratar med psykologen så skulle dom lägga ner det redan idag, surt! :( Men gav min psykolog en kram innan jag drog mot bussen. Slapp svetsa idag så var ute med Bengt och Monika och röjde undan lite buskar som jag fick åka och tippa med hjullastaren, gick sjukt bra att köra med den trots att det var första gången, yeeey! :D

Efter skolan åkte jag med bussen till bowlingen och kollade på Sara, sen drog vi till Klippan där vi mötte upp hennes kusin Denise och sen drog vi och åt på Chaplin. :) Nu ska jag nanna kudde och invänta dagen efter praktiken då Eve kommer till mig och sover över, godnattpuss! <3

Av Amelie Kiliansson - 28 april 2013 23:35

Inte gjort något speciellt idag heller, bara ruttnat framför teven och kollat på hästhoppning, men tyvärr vann inte Sverige. Aja, så kan det vara ibland, men duktiga ryttare har vi! ;) Sitter och kollar på en film som heter "Planet Terror", killen i filmen är sjuuukt snygg, hihi. :*<3 Ska bli gött med lite sovmorgon imorgon, då jag ska till psykologen för sista gången. Men men, godnattpuss! <3

Av Amelie Kiliansson - 28 april 2013 19:49

Finns väldigt mycket saker jag vill göra innan jag tar farväl av jorden för gott, men orkar inte rada upp alltihopa...



                                                   










Av Amelie Kiliansson - 27 april 2013 23:47

Har faktiskt inte gjort ett skit idag, fast skulle egentligen på bio med Katta och hennes mamma i Hbg och se filmen "Iron man 3", men Katta mådde fortfarande inte bra. :( Kan ju berätta att min fot har blivit mycket bättre, så nu kan man gå normalt igen! ;)(Y) En glad nyhet också, är att HIF vann mot Gävle idag med 5-1, tror jag. :D<3 Hääärliiigt!!! <3<3<3 Så det är den röda lördagen idag också. :) Nej, nu ska jag inte trada här mer, godnattpuss! <3

Av Amelie Kiliansson - 26 april 2013 23:53

Denna dag sög, för töserna var sjuka idag så man blev ju ensam tjej, fast efter utvecklingssamtalet drog jag till affären och sen tog jag bussen hem. Pallade inte vara kvar, men samtalet med min lärare gick bra och jag hade bra betyg i allting. :) Sedan fick jag förklara för henne varför jag bara stack och hon förstod som tur var. Nu ska jag kolla klart på "American history X" och sen sova, pusshej! <3

Av Amelie Kiliansson - 25 april 2013 23:29

Blev ingen plockning av ägg uppe på 3:an idag heller! Men Henrik visade oss alla de knappar man ska trycka på och guuud vad det är mycket att tänka på, men man har ju plockat däruppe förr. ;) Sen gick vi in till hönorna och Henrik informerade oss här också, så jag och Ulrika fick damma av alla äggbanden där hönorna har sina burar. Tyvärr, så råkade jag snubbla till och ramla ner på äggbandet, där äggen rullar på. Men det var tur att jag landade på ryggen, för det tog inte så mycket skada! :) Skrattade lite för mig själv efteråt, haha, men trodde att jag skulle svimma också. Nu ska här sovas iallafall, godnattpuss! <3

Av Amelie Kiliansson - 24 april 2013 23:33

Är pissetrött just nu, så skriver lite kort bara. Hanna från Arbetsförmedlingen besökte mig och pratade om min utvecklingsanställning som jag kommer få nu efter jag har slutat skolan, bara papprena ska skrivas på, gött! :D(Y) Och på tal om resan till Mauritius, får vi se hur vi löser, men kommer ju få semester då jag åker. :) Aja, det var det, godnattpuss! <3

Av Amelie Kiliansson - 23 april 2013 21:46

Är väldigt trött just nu, men ska snart sova. Praktiken har gått hur bra som helst, fick sluta lite tidigare och imorgon så börjar vi plocka ägg uppe på 3:an. Jag fick hem lite ägg också, hihi! :)

Åkte till Väla med mamma och hennes kompis, köpte bokstavsdekoration till min studentmössa och en jeansjacka, sjukt stolt över köpet! :D<3 Nu ska här iallafall sovas, godnattpuss! <3

Presentation


What doesn't kill you, makes you stronger!

Fråga mig

38 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg? (a)
 Skitbra!
 Bra
 Sådär
 Urkass!
 Dålig

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9 10 11
12
13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

SKRIV!


Skapa flashcards