Alla inlägg under januari 2016

Av Amelie Kiliansson - 5 januari 2016 22:59

Ja då är det bara två dagar kvar till skolan igen, men åker redan tillbaka till internatet på eftermiddan. Har saknat mina klasskompisar så otroligt mycket! <3 Och skönt som fan ska det bli att börja ändra på rutinerna igen, så nya tag är det som gäller. Idag var jag hos barnmorskan och gjorde en grej som bara angår mig och som jag inte tänker berätta här, men det gick bra iallafall så jag kan slappna av nu, finally. :) Syrran kom förresten hem innan ikväll och har äntligen fått sin försenade julklapp (en italiensk-svensk ordbok) som hon blev väldigt mycket tacksam för. Oh btw, så slingade mamma mitt hår idag fast det blev inte så jättebra så det blir till att slinga om det nästa gång. Nu tänkte jag gå och packa färdigt till imorgon, puss! <3

Av Amelie Kiliansson - 4 januari 2016 22:09

Har varit extra duktig och städat hela vardagsrummet och dessutom mitt rum eftersom det verkligen behövdes. Innan dess kollade jag klart på det femte och sista avsnittet av "Morgans mission" och blir fortfarande arg och ledsen att folk mobbas. :( Men tydligen blev det bättre när Morgan hade varit i den klassen och allt blev så himla mycket bättre. (Y) Kommer inte riktigt ihåg vad mottot var i dokumentären, men ett jävla bra motto var det! :) Så nu blir det den andra säsongen av "iZombie" för min del, tudeluuu! <3

Oh btw, fick den allra första nya sedeln i handen när jag var och handlade på kinesbutiken nyss och självklart blev det då 20:an med Astrid Lindgren på, lovely! :*<3<3

Av Amelie Kiliansson - 3 januari 2016 23:28

Har varit hos pappa hela helgen och just nu är jag här hemma igen. Känns som att ta det lugnt är det enda man kan göra när det är söndag, men på torsdag börjar allvaret igen och då måste man sluta vända på dygnet, hehe! Och sen på tisdag kommer Patricia hem igen och självklart har man saknat henne och kan ärligt talat erkänna att jag är lite avis på henne för att vågar resa så långt alldeles själv, samtidigt som jag är sjukt impad av henne. Ska ta mitt fortsatta lugna till sängen nu, puss! <3

Av Amelie Kiliansson - 1 januari 2016 21:02

Hela helgens tv-filmer, vilket jag tackar TV-guiden ännu en gång och det är riktigt nice och chill, I love it! :*<3

Av Amelie Kiliansson - 1 januari 2016 19:37

Tänkte sammanfatta lite grann kort om mitt egna 2015. Jag börjar med att jag avslutade mitt jobb som äggplockare, vilket jag är så sjukt glad över att jag gjorde för jobbet var för mycket ansvar och tungt på samma gång. För vem vill ha en chef som skäller på en för minsta jävla fel? Näe, precis och dessutom trivdes jag inte alls där och kunde ha avslutat det direkt efter att min gamla assistent från min gamla naturbruksskola hade gjort det pga allergi eller när en av mina kollegor Julian slutade, men jag valde inte ge upp men till slut fick jag nog! Jag lär nog aldrig komma tillbaka dit igen och jobba, aldrig nånsin! Så då ville jag börja studera istället och ångrade verkligen inte att jag ansökte och hamnade på rätt ställe och rätt klass. Den skolan jag har börjat på har verkligen gett mig sjukt fina och snälla lärare och fina och goa klasskompisar med våra teaterpjäser vi har gjort och nu när vi blivit uppdelade i små klasser så kan jag redan säga nu att jag trivs som fan! <3 Och nu när jag börjat bo på internat så har jag så sjukt jävla roligt med dom, så det kan verkligen inte bli bättre! :D Nu laddar jag upp inför och riktar mig för nytt år, utan något drama inom lillklassen (speciellt på internatet) och kanske ska jag börja träna detta år? ;) Börjar faktiskt sakna hela klassen nu och längtan efter alla kvällssamtal och lekar, men nu återstår bara en vecka kvar. Sen har jag ju sjävklart varit på bio med Micke och sett den nya "Star Wars"-filmen och den var verkligen värd att se, jag säger det inte igen. Tja, så nu detta år lär man ju vara singel fortfarande, men det hoppas jag det blir ändring på inom sinom tid. Det var nog allt jag hade på hjärtat och ja nu kan jag faktiskt: nu känns det bättre! ^^<3

Presentation


What doesn't kill you, makes you stronger!

Fråga mig

38 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg? (a)
 Skitbra!
 Bra
 Sådär
 Urkass!
 Dålig

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

SKRIV!


Skapa flashcards