Alla inlägg under juni 2014

Av Amelie Kiliansson - 15 juni 2014 23:50

Ikväll hejar jag och "fuskebroren" Markus fram Argentina, GO GO GO!!! 

 

 

 

 

 

Av Amelie Kiliansson - 11 juni 2014 00:00

Med bara ynka två dagar kvar till VM i Brasilien, så vem mer än jag som är taggad tills dess, ellooor??? :D<3 ARGENTINA SKA TA HEM HELA VINSTEN TYCKER JAG (just för Messis skull, hihi!)!!! ;)<3<3<3

Av Amelie Kiliansson - 9 juni 2014 23:19

Fint litet öronclip av en klättergubbe jag har, va? ;)<3

Av Amelie Kiliansson - 8 juni 2014 23:40

Lyckades beställa lite accessoarer från http://www.swedenrockshop.com/ och även Eves studentpresent som är en t-shirt, men får hoppas att dom kommer imorgon så man kan hämta ut dom fast nu tänkte jag lägga mig så ha det gött, pusshej! 


 








Av Amelie Kiliansson - 4 juni 2014 17:42

I helgen var vi på Emporia i Malmö så jag, mamma, Micke, hans son Markus och Patricia fick ta tåget dit. När vi var framme så fick jag och Markus ta stadsbussen in till hans faster för att hämta GTA 5-spelet och sen tog vi bussen tillbaka till Emporia. Passade på att köpa två spel eftersom att nu har jag och Markus bestämt oss för att dela på hans xbox. :) Och passade även på att köpa nya converse också. ^^<3 Egentligen så hade vi planerat att bada efteråt men det blev aldrig av eftersom vi var kvar i Malmö lite för sent så det var bara till att ta tåget hem igen. Stötte på en äcklig fyllegubbe när vi skulle vänta, men jag var lite uppkäftig mot han, hehe! ;) På tåget hemåt kom där massa fulla ungdomar och tjoade hade sig, haha! :D Kom på att vi testade att sitta uppe på taket av lägenheten och käkade där och det var inte så dumt alls! :P Tänkte avsluta för sitter på bussen just nu på väg till Klippan, men skriver väl lite senare ikväll, pusshej! <3

Presentation


What doesn't kill you, makes you stronger!

Fråga mig

38 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg? (a)
 Skitbra!
 Bra
 Sådär
 Urkass!
 Dålig

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

SKRIV!


Skapa flashcards