Alla inlägg under september 2020

Av Amelie Kiliansson - 29 september 2020 22:49

Imorgon kl. 08.00-18.00 så är det en digital utbildningsmässa på studentum.se där det kommer vara olika skolor som kommer att informera om sina olika utbildningar. Jag kunde själv inte låta bli att hoppa på det tåget och registrera mig direkt och dessutom så är mässan helt gratis! :) Så ni som är intresserade av att gå någon utbildning, kan ju väldigt gärna säkra er plats genom att gå in på hemsidan och registrera er NU. Kom bara ihåg att ni måste ha bra internetanslutning och ni kan använda er av antingen mobilen eller datorn och sist men inte minst: ha gärna block och penna för anteckningars skull! :D(Y)


OBS! Mer information om mässan och dom olika utbildningarna finns det att läsa om på hemsidan.

Av Amelie Kiliansson - 28 september 2020 20:07

Dags för årets barncancergala som entrar in i tv-rutan på kanal 5 kl. 20.00, så missa den INTE! Förresten: bli barncancerfadder redan ikväll, snälla? <3

Av Amelie Kiliansson - 26 september 2020 00:12

Nu vet jag inte om dom flesta följer ?Idol?, men själv tyckte jag att dom lika gärna hade kunnat ställa in hela programmet detta år med tanke på att det var fyra stycken av idolerna som var sjuka i covid. Som vanligt levererade min favoritidol ikväll trots den ändrade omständigheten! :D(Y)<3 Vilka har ni andra som favoriter, då? :) Just nu iallafall så tar jag det lugnt med en celsius och lite sportnytt på datorn och ska faktiskt snart kolla in friidrotten som var innan ikväll med Armand Duplantis som är sååå sjukt jävla duktig, så ha det fint så länge och pusshej på er! :*<3

Av Amelie Kiliansson - 24 september 2020 23:59

Presentation


What doesn't kill you, makes you stronger!

Fråga mig

38 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg? (a)
 Skitbra!
 Bra
 Sådär
 Urkass!
 Dålig

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< September 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

SKRIV!


Ovido - Quiz & Flashcards