Alla inlägg under januari 2018

Av Amelie Kiliansson - 31 januari 2018 12:14

NI ÄR VARMT VÄLKOMMEN PÅ ÖPPET HUS PÅ LÄRVUX OCH TA GÄRNA MED NÅGON OM NI VILL! :D

Av Amelie Kiliansson - 30 januari 2018 23:37

Så här ser mitt skolschema för denna vecka ut:

Av Amelie Kiliansson - 29 januari 2018 23:55

I helgen var jag och Gustav i Ählm och spelade bowling med mamma och Micke. Ganska dåligt att vi fick vänta en halvtimme innan vi fick spela och sen att dom stängde ner när det knappt blev en timme som vi spelade. Jag vet att jag iallafall fick 119 poäng, sååå himla kasst, haha! ;) Vad har ni andra haft för er annars i helgen? Nu tänkte jag iallafall så, natti natti på er! :*<3

Av Amelie Kiliansson - 25 januari 2018 23:56

 

Nu innan ikväll såg jag och Gustav klart på dokumentären som var i tre delar på SVT 1 om den svenska välfärden, det vill säga att det handlade om vården, polisen och skolan. Väldigt sjukt att vi har det som vi har i dagens läge och sen om regeringen ens tar hand om det är väl sisådär eller det verkar som att det inte går framåt? Finns ju en del frågor som man vill ställa sig, så när det ska det någonsin bli bättre i Sverige t. ex? Hur ska politikerna göra för att det ska bli bättre? Har dom ens kollat in denna dokumentär och präntat in vad som verkligen håller på att hända istället för att bara debattera mot varandra? Jag känner verkligen hur det kokar inom mig när jag nu inser att det håller på att fallera för oss och att vi dessutom måste söka råd från andra, vilket jag inte begriper! Kan vi inte tänka själva här ens, eller vad? Men iallafall, så vill ni se dokumentären så finns på den på svtplay och jag vill bara påpeka att jag har mina egna åsikter och tycker någon något helt annat så är det okej, men blir så sjukt på vad som händer i samhällets Sverige och det inte verkar tas på allvar! >:((N)


OBS! Bilden är lånad från http://www.google.se/.











Av Amelie Kiliansson - 23 januari 2018 23:34

Igår åkte jag och Gustav till Viken för att fira hans lillasyster Fanny som fyllde år. Det blev presentöppning, vi åt god mat och sen så myste vi lite till en film innan jag och Gustav var tvungna att åka bussen hemåt. Det var synd att tiden gick så himla, men vi hade det ändå ganska roligt och mysigt! :D<3

Av Amelie Kiliansson - 22 januari 2018 23:18

I helgen var jag och Gustav i Viken hos hans mamma och hjälpte till lite och rensa lite i trädgården. Därav fick vi dessutom ett litet besök, nämligen Sally som har varit Gustav och hans familj förut. Senare mot kvällen var vi hos hans syster och åt gott och kollade på film. Jag och Gustav tog sedan bussen hemåt och ja, det har varit både en händelserik, rolig och mysig helg på samma gång! :D<3

Presentation


What doesn't kill you, makes you stronger!

Fråga mig

38 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg? (a)
 Skitbra!
 Bra
 Sådär
 Urkass!
 Dålig

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Januari 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

SKRIV!


Skapa flashcards