Alla inlägg under juni 2010

Av Amelie Kiliansson - 10 juni 2010 17:22

Nu är man äntligen fri från skolan ett par månader. Men många kommer man att sakna, framförallt 4:orna. Men så är det, livet går vidare. Hatar att säga det själv, men det är ju så. Förövrigt var det en ganska kort dag idag. Vi började med tipsrunda, fick 9/14 rätt, duktigt typ! Sen slutade det med lite fika och fotografering. Gud vad vi blev snygga!   Sen fick alla elever från hela naturbruket samlas i den stora aulan där rektorn pratade om sommarlovet och dom delade också ut stipendium till duktiga elever. Och som vanligt sjöng vi in den vackra sommarvisan som vi alla känner till. "Den blomstertid nu kommer..." Kändes som en stor klump i halsen, så jag kunde knappast få fram ett ljud från läpparna. Nu tänker jag samla mig lite efter allt ståhej.



Puss på er och en glad sommar!   




 

GLAD SOMMAR PÅ ER ALLA, ÖNSKAR NP 4! <3





Emil, Patrik, Micke, Louise E, jag, Sara, Jasse, Denise, Simon (liggandes), Marcus M, Pontus och Gitt (sittandes).

Presentation


What doesn't kill you, makes you stronger!

Fråga mig

38 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg? (a)
 Skitbra!
 Bra
 Sådär
 Urkass!
 Dålig

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

SKRIV!


Skapa flashcards