Alla inlägg under februari 2011

Av Amelie Kiliansson - 23 februari 2011 00:16

 

Just nu känner jag en smärta i hjärtat som

sitter och gnager därinne...

Av Amelie Kiliansson - 19 februari 2011 19:25

...antingen finns den där eller också gör den det inte.

Finns den inte där måste man kunna erkänna det.

Om den finns måste man göra allt som krävs för att

skydda dem man älskar.




Ikväll taggas det inför Mellon och jag hoppas att det är ett fler antal som ska kolla på det, right? Då säger vi så.


Pusshej! <3


Bara för att Edward Maya är så sjukt jävla snygg!  

Av Amelie Kiliansson - 17 februari 2011 21:24

I found myself today
oh, I found myself and ran away,
something pulled me back.
A voice of reason, I forgot I had,
all I know is you're not here to say,
what you always used to say,
but it's written in the sky tonight.


So I won't give up,
no, I won't break down,
sooner than it seems life turns around.
And I will be strong,
even if it all goes wrong,
when I'm standing in the dark I'll still believe,
someone's watching over me.



  

Jag vill kunna le och vara glad igen.

Av Amelie Kiliansson - 11 februari 2011 22:04

Livet är fan en enda stor karusell,

hoppar du av den då är du stark,

stannar du får du hålla dig i svängarna,

för en karusell går aldrig bara rakt fram.



Så jävla lågt av dig att sjunka så här, det trodde jag verkligen inte om dig! Men är det så du vill ha det, så är det okej för mig...



En övergiven och tom skola på en fredag. 







Av Amelie Kiliansson - 6 februari 2011 16:24

  Snygga?  

Presentation


What doesn't kill you, makes you stronger!

Fråga mig

38 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg? (a)
 Skitbra!
 Bra
 Sådär
 Urkass!
 Dålig

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

SKRIV!


Skapa flashcards