Alla inlägg under juni 2013

Av Amelie Kiliansson - 30 juni 2013 22:57

Dåligt bloggande har det varit, I know men vart hos Eve hela denna helgen och vi har haft sjukt kul och tittat på filmer. Jag har varit lite med Gustaf också, haha! :D Tog bussen mot Klippan eftersom jag skulle hem idag. Dock fick man vänta en hel timme på nästa buss, men var med Sara ett tag och hon gav mig min studentpresent bestående av bodylotion och bodywash. :) Tog sen bussen hemåt och imorgon bitti är det jobb, pusshej! <3

Den där kramen jag fick igår kväll av dig, värmde verkligen och hade inte tackat nej till en till, och känslan som uppstod när du sa godnatt imorse... <3

Av Amelie Kiliansson - 27 juni 2013 23:47

Passade på att köpa dessa när man ändå var på Maxi. :D Och jag hade dessutom beställt en ny skiva eftersom den andra hade massa repor på sig. Gick bra som vanligt på jobbet, stämplade äggen och stapelmaskinen krånglade inte alls idag som den brukar göra, men fick lite problem med stämpelmaskinen fast annars gick det hur fint som helst! :) Imorgon ska där stämplas och förmodligen blir det nog att vi får hjälpa till att ta in nya hönor, men det får vi se, pusshej! <3

Av Amelie Kiliansson - 27 juni 2013 19:06

Min snygga nit-bh som jag beställde hem igår från nelly.com, lovely! :D<3

Av Amelie Kiliansson - 25 juni 2013 22:31

Glömde ju dock nämna att jag klantade till mig rejält på jobbet igår, tappade en hel stapel med ägg, så det var bara till att städa upp allting! ;) Så ja, vi alla människor begår misstag ibland och samtidigt så lär vi oss av dom sen. :) Jag har iallafall lärt mig att kolla mig noga för när jag kör in fyra lav med ägg, haha! :P Nu ska denna tösen snart sova, men ska först se klart "The fighter" som är på TV6 nu, pusshej! <3

Av Amelie Kiliansson - 24 juni 2013 23:16

Fick mitt traktorkort på posten idag, så jävlans lycklig! :D<3

Av Amelie Kiliansson - 23 juni 2013 20:15

Den senaste och nyaste låten av Stiftelsen, älskar låten! 

Av Amelie Kiliansson - 22 juni 2013 13:38

Precis slutat jobba och väntar på att Roger ska hämta mig. Dessutom så regnar det, men lite vatten klarar man ju av! ;) Händer nog inte så mycket ikväll, ska nog bara ta det lugnt men ni får ha en fortsatt bra dag på ert sommarlov om ni har, pusshej! <3

Av Amelie Kiliansson - 21 juni 2013 22:11

Hade en så fruktansvärd huvudvärk igår när jag kom hem från jobbet, så jag somnade till i soffan för så sjukt trött var jag!   Tror det beror antingen på att det var för varmt eller att jag har sovit för lite...  Men men, har haft en bra midsommar iallafall men inte firat den så mycket, så imorgon väntar åter jobbet nu när man fått vara ledig idag. Så jag önskar er en fortsatt trevlig midsommar, pusshej! 


 

Presentation


What doesn't kill you, makes you stronger!

Fråga mig

38 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg? (a)
 Skitbra!
 Bra
 Sådär
 Urkass!
 Dålig

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17 18 19
20
21 22 23
24 25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

SKRIV!


Skapa flashcards