Alla inlägg under juni 2013

Av Amelie Kiliansson - 11 juni 2013 23:54

Lyckades försova mig imorse men var bara att ta bussen en timme senare. Vi tjejer solade oss och lyssnade på lite radio via min mobbe nere på Gångvad medans dom flesta av killarna fiskade vid ån utanför och det blev inget bad idag fast hade ändå bikinin på. Tyvärr fick dom inget napp. Vi grillade dessutom korv med bröd, gott gott! Haha, Katta fick damp på Marie-Louise för att hon hade sagt att hon skulle torka upp efter sig efter det lilla vattenkrig dom hade. :P Aja, men det löste sig sen när Marie-Louise hade ringt till Katta och pratat lite med henne. :)

Mot kvällen stack jag och mamma till Västra Karup till hennes kompis Zdenka och efter det skulle vi kolla på min syrra på hennes bal. Jättefin var hon, men hon hade min jeansjacka på sig, hmmm... Fast sjukt att det är 5 år sen exakt idag, sen jag själv gick på balen och också jag i en vacker blå klänning, underbart! <3 Nä nu ska inte jag sitta och trada mer utan inväntar den speciella och roliga dagen imorgon, då vi alla i klassen far till Liseberg, ska bli askalaskul och bilder kommer såklart. :D Har ju dessutom lite sovmorgon, hihi, pusshej! <3

;)!

Av Amelie Kiliansson - 10 juni 2013 23:02

Av Amelie Kiliansson - 10 juni 2013 23:01

Vi förberedde oss för traktortävlingen på torsdag tillsammans med jordtvåorna idag och jag kom som tur var i samma lag med töserna. :) Jag vägrar iallafall köra traktor igenom alla de sex grenarna vi kommit på! Fick ju ändå köra lite med golfbilen idag. ;) Imorgon är det fiske i Pinnån som gäller, boooring! ._. Har fixat klart med min studentmössa idag, nöjd som fan också. :D Men nu säger lilla jag godnattpuss! <3

Av Amelie Kiliansson - 10 juni 2013 20:25

Om man älskar att pyssla som jag, kan man ju göra så här med sin studentmössa! ;)

Av Amelie Kiliansson - 9 juni 2013 23:37

Såg hela prinsessbröllopet mellan Madeleine och Chris igår, hur jävla vackert som helst! :D<3 Egentligen skulle vi ha badat igår, men vädret var inte så himla solklart. :( Och idag skulle vi också badat, men icke! Imorgon börjar man iallafall skolan vid 10, gött! ;) Dessutom fyller Johnny Depp år idag, grattis till den snubben. :)<3 Nu ska jag titta klart på "Jurassic Park", pusshej! <3

Av Amelie Kiliansson - 7 juni 2013 23:40

Blev väldigt nöjd med alla presenter jag fick igår särskilt över gitarren och blev dessutom glad och överraskad när min gudmor Beata och hennes lille son Liam kom! :D Det blev inte så mycket gäster och vi ät jordgubbstårta och smörgåstårta. Efteråt så chillar man resten av dagen och kvällen, men känns lite konstigt att man lämnat tonåren nu... Men det blir ju en vanesak sen! ;) Och dessutom sjukt att det är en hel vecka kvar till studenten! :O

Idag fick jag följa med mamma ner till resebyrån i Båstad och boka biljetter, så då åker man om två månader, gött! ;D<3 Senare hämtade vi Patricia och skulle köra till Hbg för att hon skulle titta på en balklänning, men mammas bil krånglade, så vi fick köra hem så att Roger fick köra oss med sin bil istället. Imorgon blir det ett första dopp i havet, ska bli kul! ^^ Men nu avslutar jag här, pusshej! <3

Av Amelie Kiliansson - 5 juni 2013 23:50

Då var det sista praktiken idag, men kommer tillbaka dit igen då jag ska börja jobba! :D Dock var det stressigare idag, men gick ju ganska bra ändå. Jahaja, snart fyller man hela 20 år om typ några minuter. :) Ska bli spännande att få öppna alla paketerna imorgon bitti, hihi! Men, men ha en bra kväll/natt på er och åter igen grattis till alla som har tagit studenten idag! ;) Pusshej! <3

Av Amelie Kiliansson - 4 juni 2013 22:39

Trött som ett as just nu, det har varit rätt stressigt idag, men sånt får man faktiskt ta ibland! ;) Så Ulrika fick köra ner mig till bowlingen bums. Bowlade med bara min klass och lärarna och det gick ju hur bra som helst och jag slog två strikes, hihi. :D Efter det så käkade vi på Casa Mia och jag tog en varmrätt och efterrätt, jäkligt gott och mätt blev man! :P För både hjortfileen och pannacottan satt ju fint. Fick ju reda på att jag fick totalt 147 poäng på bowlingen och hamnade näst sist, inte illa! Efteråt fick Cecilia skjutsa mig och Patrik hem. Rolig kväll detta, men nu blir det läggdags för mig, godnattpuss! <3

Presentation


What doesn't kill you, makes you stronger!

Fråga mig

38 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg? (a)
 Skitbra!
 Bra
 Sådär
 Urkass!
 Dålig

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17 18 19
20
21 22 23
24 25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

SKRIV!


Skapa flashcards