Alla inlägg under september 2016

Av Amelie Kiliansson - 29 september 2016 23:11

Var iväg på bio i Hbg med Kushtrim och Anny innan ikväll och kollade på "Hitta Doris" eller "Finding Dory" som den heter på engelska. Vi såg den på engelskt tal i 3D, men tyvärr tyckte jag inte det var så mycket 3D i den, men annars var den ganska bra och rolig och kanske en aning snäppet bättre än "Hitta Nemo". Så rekommenderar er att inte se den i 3D, sorry! :)

Av Amelie Kiliansson - 28 september 2016 22:46

...och inte vilken "bäver" som helst heller, haha! ;)

Av Amelie Kiliansson - 27 september 2016 22:47

Idag har vi fått regissera två monologer. Den ena var min och den andra Rebeckas. Det gick ändå ganska bra att få regissera själv fast att jag fick lite hjälp på traven. :) Efter skolan mötte jag upp min kille på Knutan och han skulle iväg på ett möte i stan så följde med honom en bit innan jag tog bussen före honom hem till han som vi hade bestämt innan och när jag kom dit så satte jag i gång med att skriva in lite repliker som jag har i min monolog. Blev inte klar eftersom jag fick hjälpa killen lite huset medans han slipade trappan, så fick dammsuga lite och fått vara lite assistent åt honom när han stod på en stege. Så har det sett ut idag för min del och nu börjar känna tröttheten smyga sig fram, godnatt med er! <3

Av Amelie Kiliansson - 26 september 2016 23:48

Känns helt overkligt att jag håller i min egna iPhone 7 just nu, en helt obeskrivlig känsla! :D<3

Av Amelie Kiliansson - 26 september 2016 17:16

Av Amelie Kiliansson - 24 september 2016 22:42

Igår var det lite stressigt med att inhandla presenter till syrran för jag och min kille skulle mötas upp på Knutan där jag tog mig dit med tåg först och sen skulle vi ta bussen in mot Väla, men oturligt nog fick bussen punka på ena däcket så vi fick vänta på nästa. Även om vi kom lite sent in så var vi ganska snabba med inköpen, åt på donken och sen tog vi bussen hemåt mot mig. Patricia blev jätteglad när hon fick våra presenter imorse och det var ju dom produkterna hon hade önskat sig också. ;) Just nu kollar vi på den 5:e episoden av "Star Wars" och sen blir det antagligen läggdags efter det så, pusshej på er! <3

Presentation


What doesn't kill you, makes you stronger!

Fråga mig

38 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg? (a)
 Skitbra!
 Bra
 Sådär
 Urkass!
 Dålig

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

SKRIV!


Skapa flashcards