Alla inlägg under december 2016

Av Amelie Kiliansson - 28 december 2016 22:47

Saknar liksom ord just nu. Vila i frid, Carrie Fisher! :'(<3

Av Amelie Kiliansson - 26 december 2016 23:50

Ännu en legend har lämnat vår jord, nämligen en poplegend från det fina och underbara 80-talet som man kommer att tänka på länge och aldrig någonsin glömma. So rest in peace, George Michael! :'(<3

Av Amelie Kiliansson - 25 december 2016 23:53

Så vad har hänt denna söndagen, då? Jo, jag vaknade vid 12 av att pappa ringde eftersom vi hade bestämt igår kväll att jag skulle komma till honom, så jag slog in hans present/julklapp, åt mat och gjorde vid mig. Pappa hämtade mig runt halv 3 och stannade hos honom framtills på kvällen då mamma jobbade kväll och jag kunde åka med henne hemåt. Passade på innan dess att beställa en kebabpizza, för har ju helt och hållet tröttnat på julmat som jag nog har nämnt i ett tidigare inlägg, så vad passar inte liksom bättre än det? Precis! Just nu är jag ensam hemma och kollar på en tv-serie som heter "Heartland" (den är baserad på böcker som jag har läst i tonåren och handlar om hästar), så jag ska fortsätta att kolla på den så ni får ha en fin kväll på er annars, pusshej! <3

Av Amelie Kiliansson - 24 december 2016 22:52

Igår var min kille hos mig och firade tidig jul och vi bytade julklappar. Han blev jätteglad över sina och jag mina, underbart! ^^<3 Imorse åkte han iväg för att fira på annat håll och för min del så har jag inte käkat någon julmat iochmed att jag gjorde det igår, så kände jag att jag tröttnade på det så idag fick det bli kyckling med ris. Har kollat på "Kalle Anka och hans vänner önskar er en god jul" och kollat på lite julfilmer annars. Tyckte Sanna Nielsen skötte det ganska bra med att vara årets julvärd, så jag vill väldigt gärna ge henne ett STORT cred och sedan vill jag dessutom gratulera min pappa som fyller år idag! :D<3 Just nu har jag inte mycket att skriva om, så det blir kanske mer bloggande imorgon. Håller just nu på att kolla på en film som heter "Pride" och som går på svt 1, vilket jag också tycker ni ska kolla på i undantag från er som är homofober då, men annars får ni ha en fortsatt trevlig kväll och god jul. Vi hörs väl antagligen imorgon då, pusshej! <3

Av Amelie Kiliansson - 23 december 2016 19:57

Någon mer än vanligtvis jag som kommer att sitta uppe länge ikväll för att spela bingolotto? Tänkte väl det! ;)

Av Amelie Kiliansson - 21 december 2016 23:42

Ja, nu har man äntligen fått sitt lov och vilket känns ganska skönt men ändå en aning sorgligt eftersom man lämnar skolan i 2,5 veckor. I måndags firade jag iallafall en tidig mysig jul med killens familj och fick tre julklappar, blev mycket nöjd faktiskt! :D Idag i skolan när vi hade vår Secret Santa så fick jag en jättefin väska och i gemförelse med förra årets Secrets Santa, var det en aning större paket, men den väskan kan ju komma till nytta ändå. Har just nu avslutat mitt "Harry Potter"-maraton och tänkte kolla klart på filmen "Scream", så ha en fin kväll på er, pusshej! <3

Presentation


What doesn't kill you, makes you stronger!

Fråga mig

38 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg? (a)
 Skitbra!
 Bra
 Sådär
 Urkass!
 Dålig

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23 24 25
26 27 28
29
30
31
<<< December 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

SKRIV!


Skapa flashcards