Alla inlägg under april 2010

Av Amelie Kiliansson - 19 april 2010 23:10

Jag känner att jag inte är så himla duktig på att blogga, men eftersom man har en data som haft virus så är det inte så lätt tyvärr. Och det är ändå bror min, som fixat så jag tackar honom hemskt mkt! <3 Åter till dagen idag: jag var inte i skolan idag, eftersom jag kände att jag inte pallade och mådde heller inte så bra. Men just nu känns det mkt bättre och jag är taggad till max inför morgondagen! Dessutom idag tog jag lite vårbilder när jag var hos farmor. Dom hittar ni på min bdb.


Så himla skönt att mamma har fått byta rum med brorsan! Då kan vara ifred i lugn och ro.   


Just nu väntar jag på att pappa ska hämta mig, tänkte att jag skulle se en film innan jag går och lägger mig, på tv:n och sen tänker jag kolla på Cold Case inatt.

Får inte missas, puss! <3



Känner en så härlig vårkänsla! Tänk, nu är det inte många dagar kvar till sommarlovet, men det känns så tungt att 4:orna snart kmr ta studenten.     

Av Amelie Kiliansson - 5 april 2010 20:17

Tjenare allihopa!

 

Sorry att man inte har uppdaterat på länge, men haft lite fullt upp och så händer det inte mkt i min vardag förutom att vi har flyttat till Hemmeslöv. Känns lite tungt, eftersom man har flyttat runt så himla mkt. Jao, men jag har iaf haft en riktigt okej påsk. Hur har ni haft det?    Då börjar man skolan igen imon, lite skönt det. Nu tänker jag kolla lite tv och se blir det nanna kudde.

 

Pusshej! <3

Presentation


What doesn't kill you, makes you stronger!

Fråga mig

38 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg? (a)
 Skitbra!
 Bra
 Sådär
 Urkass!
 Dålig

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

SKRIV!


Skapa flashcards