Alla inlägg under mars 2013

Av Amelie Kiliansson - 31 mars 2013 23:30

Har varit ute med min syrra och fotat lite fina foton. Passade på att lösa Melodikrysset, i brist på annat att göra, liksom. Aja, enjoy the pics och mer kommer kanske imorgon, pusshaj! <3

Av Amelie Kiliansson - 30 mars 2013 22:19

Ja, då var det dags att ställa om klockan en timme framåt inatt, hääärligt! (Y) Ligger just nu på soffan och kollar på "Sex and the city 2" och min mensvärk har lugnat sig en aning. Gosh, hatar att vara tjej ibland! But that's life and have to live for it. ;) Nu ska jag kolla klart filmen, men ni får ha en god påskafton, pusshej! <3

Av Amelie Kiliansson - 29 mars 2013 23:50

Det finns ju ingen lag på att man INTE får egofota sig själv ibland, eller? Här bjussar jag på lite bilder på lilla mig, hihi! :)<3

Av Amelie Kiliansson - 28 mars 2013 23:53

Ville bara önska er en glad påsk och god fortsättning på skärtorsdagen! <3

Av Amelie Kiliansson - 27 mars 2013 23:42

Mötte upp mamma utanför Kungsgårdshälsan. Fick vänta i ett vänterum och sen kom där en sjuksköterska som skulle boka tid till mig för livmoderhalscancersprutan. Efter ett tag, kom hon tillbaks och frågade om jag kunde komma nästa torsdag, men det var bättre att få det gjort idag, iochmed att jag har praktik på torsdagar. Gjorde inte ont när hon stack mig, men efteråt började det att värka. Skulle sitta i 10 minuter och vänta på värkningen egentligen, men vi hade bråttom hem. Ganska bra att vårdcentralen ligger två minuter ifrån mig! ;) Vi körde ner mot centrum, sen in på en asiat-affär och vidare mot Maxi, sedan. Stötte på Ange där, dessutom! :D

Vill bara tillägga att jag gillar 118800 lite extra faktiskt, trots att jag vet att dom bara skojar med mig, haha! Godnattpuss! <3

Av Amelie Kiliansson - 27 mars 2013 23:41

Mötte upp mamma utanför Kungsgårdshälsan. Fick vänta i ett vänterum och sen kom där en sjuksköterska som skulle boka tid till mig för livmoderhalscancersprutan. Efter ett tag, kom hon tillbaks och frågade om jag kunde komma nästa torsdag, men det var bättre att få det gjort idag, iochmed att jag har praktik på torsdagar. Gjorde inte ont när hon stack mig, men efteråt började det att värka. Skulle sitta i 10 minuter och vänta på värkningen egentligen, men vi hade bråttom hem. Ganska bra att vårdcentralen ligger två minuter ifrån mig! ;) Vi körde ner mot centrum, sen in på en asiat-affär och vidare mot Maxi, sedan. Stötte på Ange där, dessutom! :D

Vill bara tillägga att jag gillar 118800 lite extra faktiskt, trots att jag vet att dom bara skojar med mig, haha! Godnattpuss! <3

Av Amelie Kiliansson - 27 mars 2013 02:28

Igår var det redigt fint väder ute, men hade varit 15 grader mer, så hade det varit perfekt för mig! ;) Får bli ett kortare inlägg plus lite bilder från idag, eftersom jag snart ska se ett gammalt avsnitt av "Cold case", som ska gå på kanal 5 snart. Så, godnattpuss, på er! <3

Presentation


What doesn't kill you, makes you stronger!

Fråga mig

38 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg? (a)
 Skitbra!
 Bra
 Sådär
 Urkass!
 Dålig

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

SKRIV!


Skapa flashcards