Alla inlägg under mars 2013

Av Amelie Kiliansson - 18 mars 2013 23:28

Direkt när jag kom hem från skolan, så stack jag, mamma och syrran till Väla. Jag var inte så himla nervös, för jag har ju känt smärta innan. Mamma fick iallafall börja och som tur var, svimmade hon inte! Det gick ganska snabbt både för henne och mig, men jag kände lite smärta ändå. Är iallafall sjukt jävla glad att jag gjorde detta! :D<3 Piercingen gick på 600 spänn och jag tyckte det var värt priset. Killen som hade sattit dit piercingen, var dessutom snygg, hihi. ;) Han fick även byta min näspiercing till en ring istället, för jag hade ersattit ett vanligt örhänge istället. Nej, jag är sjukt jävla nöjd, asså! :*<3

Efteråt, så stack vi till Gina Tricot och köpte min NERD-magtröja och sedan fick vi lite bråttom hem. Just nu värker det fortfarande i mitt öra, men hoppas det går över lite grann, tills imorgon. Har dessutom ett nytt projekt på gång efter örpiercingen, but don't gobba tell it yet. Aja, sovdags för min del nu, godnattpuss! <3

Av Amelie Kiliansson - 17 mars 2013 21:24

Här kommer ett urval av assnygga kläder från http://www.ginatricot.se/ som jag bara måste ha!  


             



Av Amelie Kiliansson - 17 mars 2013 16:19

Sara blev upphämtad för ett par timmar sen, så nu är jag, mamma och syrran påväg hemåt, för att vi har varit på det nya Willys nära Båstad. Pappa kommer till oss och fikar och sedan vet jag inte vad som händer, men Katta skulle höra av sig via sms, om jag kan komma till henne. Aja, får se hur det blir. Nu är det bara en dag kvar tills det ofattbara kommer att hända, iiii!!! :D:D:D Bjussar på en bild på lilla jag, pusshej! :*<3

Av Amelie Kiliansson - 16 mars 2013 15:17

Var hos Katta igår och jag och hon och Eve beställde mat från Chaplin (kebabtallriken var ingen dum ide alls, hihi!) och efter det kollade vi på "Scary Movie" och garvade som fan. Tog bussen hem efter det. Sara kommer snart hit till mig och sover över, så ska snart möta upp henne på busshållsplatsen. Förmodligen kanske vi käkar på Mcdonald's och sen kollar på lite filmer.

Nu återstår bara två dagar kvar och då jävlar, haha, längtaaar! Aja, ni får ha en bra lördag, för det ska jag och Sara ha. Pusshej! <3

Oj!

Av Amelie Kiliansson - 15 mars 2013 12:57

Bilden på Katta ville tydligen inte komma fram, men här kommer den, haha!

Av Amelie Kiliansson - 15 mars 2013 12:52

Står och kollar på några av 3:orna som kör truck och en av dom är Katta som snart ska göra sin uppkörning, så lycka till säger vi till henne, hehe! ;)

Av Amelie Kiliansson - 14 mars 2013 22:54

Här kommer lite bilder från idag om hur det ser ut på min praktik, där jag plockar ägg, ENJOOOY!

Btw, har ni några frågor, så ställ dom här och nu.

Presentation


What doesn't kill you, makes you stronger!

Fråga mig

38 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg? (a)
 Skitbra!
 Bra
 Sådär
 Urkass!
 Dålig

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

SKRIV!


Ovido - Quiz & Flashcards