Alla inlägg under september 2015

<3

Av Amelie Kiliansson - 30 september 2015 22:00

Av Amelie Kiliansson - 29 september 2015 23:16

Idag fick prova att spela skolans stora schack. Var skitlängesen man spelade det så man har ju typ glömt bort hur man gjorde, haha! :P Vår klass fick möta Kristoffer och vi vann i slutändan, yeeey! :D Hittade förresten en cigg på skoltoan och det är inte ofta det händer, men den som hittar den får den. Börjar nog bli lite snuvig just nu, men där är många som har blivit det, så är icke förvånad att jag har fått det med. Så nu tänkte jag skriva färdigt för idag och blunda mig till sömns så, godnattpuss! <3

Av Amelie Kiliansson - 28 september 2015 23:40

Ställde min klocka på 2 och sen 5 och det var då jag började skymta månen orangefärgat, så sjukt jävla vackert, åååhhh! <3<3 Jag vet att där var fler än mig som kollade in detta fina fenomen för jag har aldrig sett något vackrare, så när jag väl hade gjort det så bestämde jag mig för att ta två timmars sovmorgon. Pallade inte med gemensam improvisation där vi ska träna inför teatersporten på torsdag, men jag har bestämt mig för att inte vara med utan bara kolla på. Min lärare undrade förstås vart jag hade tagit vägen eftersom jag inte hade hört av mig (fick ju lägga in alla lärarnas nummer bara för det, haha!) och då ljög jag förstås att jag hade försovit mig. Men iallafall så har resten av skoldagen varit okej, även om där var en lärare som hade blivit sjuk och de andra lärarna hade glömt att informera oss och lektionen blev inställd så vi fick träna på våra monoger istället, men de flesta av oss ville köra lite improvisation. Nu blev det mycket här så avslutar nu och säger godnattpuss till er! <3

OBS! Kommer två av de snyggaste "Blodmåne"-bilder som jag valde från Expressens läsare, I liiikeee! :D<3

Av Amelie Kiliansson - 28 september 2015 20:29

Vill väldigt gärna att ni slår på kanal 5 just nu där dom sänder årets barncancergala och prisutdelning till årets humorister. Skär verkligen sjukt mycket mitt 22-åriga hjärta att även barn drabbas av denna förbaskade cancer, men gör en jättetjänst och kolla på det! Galan slutar 22.00, so you know.

Av Amelie Kiliansson - 27 september 2015 23:09

Någon som stannar uppe då? Annars får ni igen det om 18 år igen! ;)

Av Amelie Kiliansson - 26 september 2015 23:52

Den mysigaste katten ever typ, haha! ;)<3

Av Amelie Kiliansson - 25 september 2015 23:22

Tog en timmes längre sovmorgon imorse och sen var det dags att bege sig mot skolan. Vi skulle ha tränat på våra monologer idag, men jag och Anny satt ju mest och snackade inne på hennes internat, haha! ;) Det var iallafall skönt att vi fick gå ifrån tidigare för att hinna ta bussen och stressigt som fan blev det, speciellt för Anny. Men lärarna förlängde tiden lite på klasskontakten, men vi hann med 2-bussen ändå. Väl på tågstationen så tog vi det ganska chill, jag köpte mig en kall cappuccino och Anny godis och sedan skulle hon på EH men hann inte eftersom hade bara 3 minuter på sig att ila sig ner till sitt tågspår och då drog jag ner till mitt. Så idag har jag pallat mig totalt med TRE turer för att komma till lilla Ljungbyhed, haha! :P Nu pallar jag verkligen inte skriva mer, eftersom jag och Eve ska till Skäralid imorgon på förmiddagen och fota lite så får man ju vara i god tid till att lägga sig nu så, godnattpuss på er! <3

Av Amelie Kiliansson - 24 september 2015 23:31

Har börjat älska kvarg nu faktiskt. Speciellt igår när vi hade hårdträningen, då var det så fruktansvärt gott och njutningsfullt att käka det, haha! ;) Aja, idag efter skolan stannade jag kvar för att plugga till en textanalys med Anny och sedan blev vi klara med det (hoppas bara att det blev rätt svar på frågorna fast vi hade hoppat över en, hihi!) och jag tog bussen till tågstationen så jag sen skulle ta mig till Båstad med tåget eftersom jag skulle fira min syrra som fyller hela 18 år idag. :D<3 Var tvungen att fråga en kille vart spår 4 var eftersom jag blev sjukt osäker på vart jag skulle ta vägen. Är absolut INTE en tågmänniska av mig och gillar speciellt INTE att åka Öresundståget, känns alldeles för mycket folk ombord! :( Men när man väl var framme kom syrrans kille och hämtade upp mig med bilen tillsammans med henne. Vi körde lite runder i Båstad innan vi skulle köra hem till Kenneth (syrrans pappa). Fick träffa människor man inte hade träffat på lääänge och människor som man ALDRIG har träffat förut, men mycket trevligt och kul var det! ^^<3 God smörgåstårta och god prinsesstårta satt fint också. Efter ett par timmar med paketöppnande och trevliga samtal så var det dags att susa vidare. Jacob (syrrans kille) fick köra mig till tågstationen även om jag var osäker på om jag skulle ta bussen istället men det gick inte förens mycket senare så det fick bli tåg. Men Micke var på tåget eftersom han hade fått sluta tidigt från jobbet, så vi promenixade oss hemåt efter avstigningen i lilla Ählm.

Har en timmes sovmorgon imorgon eftersom vi inte har nån lärare på morgonen så valde jag och Anny att göra det på det viset iochmed att vi bara ska träna på våra monologer utantill gruppvis. Imorgon ska jag dessutom till lilla Ljungbyhed igen över helgen, så har hunnit packa och allt och imorgon får man ju se när man slutar. Tills dess får ni ha en go kväll, för nu ska här sovas, nattipuss! <3

Presentation


What doesn't kill you, makes you stronger!

Fråga mig

38 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg? (a)
 Skitbra!
 Bra
 Sådär
 Urkass!
 Dålig

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

SKRIV!


Skapa flashcards