Alla inlägg under september 2015

Av Amelie Kiliansson - 6 september 2015 21:30

Tror inte jag har berättat för er att vi ska ha en armenisk voluntär på vår skola och åt hon som heter Alina alltså, skulle vi fixa en form av äkta svensk välkomstfest till henne i torsdags. Innan festen skulle börja så stack jag och Anny (en tjej i klassen) och bowlade i Hbg med hennes brorsa. Fast det slutade dock med att hennes brorsa vann, jag kom 2:a och hon hamnade på 3:e plats, men jävligt kul var det även om det var typ aslängesen man bowlade! :D Efteråt skulle Anny in på H&M och köpa en klänning till festen och det var tur att vi hann göra oss i ordning på hennes internat fast det var brådska med tiden. Det var ganska roligt på festen, men lite granna långtråkigt kände jag. Vi åt iallafall tacos, lekte lite lekar, åt glass till efterätt och fortsatte att leka lite till. Sedan skulle vi gissa allas olika citat som man hade fått på en papperslapp och som man då hade i uppgift att göra under festkvällens gång. Efter festen drog jag och Anny till hennes internat där jag hade lagt av mig mina grejer och sen blev jag hämtad av Micke och mamma. Gick och la mig så fort jag kom hem, var ju så himlans astrött, haha! ;)

Helgen för mig har varit lugn och skön. Ryssland och Sverige mötte varandra i fotboll igår och Sverige förlorade med 1-0. :( Imorgon är det iallafall skola och då blir det utflykt till mesta dels hela dagen förutom att vi ska ha bara en lektion, då. Aja, ni får ha en bra kväll nu så synes vi väl imorgon, pusshej! <3

Av Amelie Kiliansson - 2 september 2015 23:44

Känner att jag måste bli bättre på det där med tåg speciellt när de bytar spår. Haha, orkar verkligen inte med mig själv ibland! Dagen idag har iallafall varit lite tuff eftersom vi hade 5-kamp med hela teaterklassen men roligt var det och vi fick inte veta vilket lag som vann förens imorgon. Men nu tänker jag inte skriva mer, så godnattpuss på er! <3

Av Amelie Kiliansson - 1 september 2015 23:03

Presentation


What doesn't kill you, makes you stronger!

Fråga mig

38 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg? (a)
 Skitbra!
 Bra
 Sådär
 Urkass!
 Dålig

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

SKRIV!


Skapa flashcards