Alla inlägg under januari 2014

Av Amelie Kiliansson - 31 januari 2014 23:27

Är hos mamma just nu framtills imorgon, eftersom jag hade räkningar som jag behövde gå igenom och sen betala, så just nu tar jag det bara lugnt och lyssnar på go musik. Kollat runt lite på kläder som jag ska beställa imorgon från bonprix och nelly.com, men nu tänkte jag stänga mina bruna för ikväll, godnattpuss! 

Av Amelie Kiliansson - 30 januari 2014 20:44

Dålig uppdatering jag vet, men har inte riktigt pallat med det faktiskt, fast ligger just nu på soffan och kollar på "Titanic" fast på VHS förstås eftersom videon fixades idag av en kille så nu kan jag äntligen få kolla på resten av alla mina VHS-filmer. :D Vet ju om att jag iallafall kommer böla i slutet av filmen, den är ju så sjukt sorglig. :(<3 Men men, dyker upp lite bilder från förra helgen när det var tjejkväll (dock kunde inte Ange och Denise komma) och tacos hos Sara och jag stannade över hos Eve resten av helgen, pusshej! <3

Av Amelie Kiliansson - 22 januari 2014 23:42

Pepp kan man lätt säga att det är, både till mig och er! <3

Av Amelie Kiliansson - 21 januari 2014 23:13

Blev ingen uppdatering igår på grund av att mobilen blev helt konstig igår kväll, men nu funkar den som den ska, förutom att den har lite problem med att laddas. Har precis kollat klart på "PH" men väntar på att "Cold Case" ska börja och sen blir det läggdags, börjar bli småtrött nu... Har ju stämplat massa ägg idag och sen åkte jag in till mamma för att hämta mitt jojo-kort, eftersom hon hade laddat den åt mig och lite kontanter som hon hade tagit ut. Men nä, nu ska jag inte uppehålla er längre, pusshej! <3

Av Amelie Kiliansson - 19 januari 2014 22:44

Har inte gjort så mycket idag mer än att jag gick upp i bättre tid, haha! ;) Aja, ska se klart på "Black swan" som går på 3:an och sen är det sovedags men bjuder på lite selfies från idag, pusshej! <3

Av Amelie Kiliansson - 18 januari 2014 23:51

Var ett jävla kaos på jobbet igår när dom bruna hönorna från O:ans stall hade rymt och burdörren var ju öppen så inte så konstigt då, men antagligen hade någon glömt att stänga den eller så hade den gått upp av sig självt. Men vi hade ju inspektörer här igår, men dom var nog inte inne där i stallet, skulle jag tro... Fast jag sa till Henrik om det men han blev inte sur, konstigt nog så jag och Julian fick hjälpas åt att jaga in hönorna igen, och det gick faktiskt bra trots bland allt flax och damm. :) Varit en lugn dag idag, men jag vaknade sent än vad jag brukar göra på en helg så skärpning på det, haha! ;) Ska kolla klart på "Vad kvinnor vill ha" som går på 4:an och sen blir det nog läggdags för min del, pusshej! <3

Av Amelie Kiliansson - 15 januari 2014 23:20

Har precis kollat klart "PH" och halvligger på soffan och bara tar det lugnt och väntar på att "Cold Case" ska börja. Mina kläder kom förresten igår men bara två av topparna passade så fick ge den tredje till syrran för den var för liten och byxorna passade inte heller så dom får jag ge till mamma istället. :( Är så pissigt trött fast jag slocknade på soffan för ett bra tag sen, men tänkte kolla vidare på tv:n nu där dom sänder "Farmen" i repris, pusshej! <3

Av Amelie Kiliansson - 13 januari 2014 15:52

Beställt från http://www.nelly.com/!       


       

Presentation


What doesn't kill you, makes you stronger!

Fråga mig

38 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg? (a)
 Skitbra!
 Bra
 Sådär
 Urkass!
 Dålig

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

SKRIV!


Skapa flashcards