Alla inlägg under oktober 2018

Av Amelie Kiliansson - 31 oktober 2018 23:49

Jag hämtade min nya iphone innan ikväll och fy fan vad den är snygg, men dock har jag inte sattit igång den ännu, men det får jag vänta med tills imorgon eller när jag har fått mitt nya mobilskal! :D(Y)<3

Av Amelie Kiliansson - 30 oktober 2018 23:34

Ja, det stämmer att jag har beställt den nya iphone XR och imorgon ska jag nämligen hämta den, wohooo! :D(Y)

Av Amelie Kiliansson - 29 oktober 2018 23:33

I helgen hälsade vi på mamma och Micke och då körde vi dubbelt upp med att se både ?Solo: A Star Wars Story? och ?Jurassic Park: Fallen Kingdom?. Den förstnämnda kändes inte som över 2 timmar, men väldigt bra var den och med häftiga effekter och ja, typ allt. Den sista vi såg var otroooligt jävla bra, det hände mycket action från början till slut! Så jag kan inte mer än och säga att ni VERKLIGEN ska kolla in dom båda, väldigt mycket värt dessa sammanlagda ca 4 långa timmarna! :D(Y)<3

Av Amelie Kiliansson - 26 oktober 2018 23:03

Ja, mina kära vänner, det stämmer att detta var min sista vecka och sista dag på praktiken idag. Jag är trots allt väldigt med vad jag har presterat själv och går med flaggan i topp. Nu blickar jag framåt till nästa mål... Tack så mycket, Kungshults Vårdboende för denna fina tiden. :)<3

Av Amelie Kiliansson - 25 oktober 2018 22:13

I måndags hade vi en tävling i klassen som avslutning på samhällskunskapskursen och hälsa-kursen, där vi skulle besvara på olika frågor som hade med kurserna och göra på kahoot.it (jag vet att jag har rekommenderat den sidan eller appen som man också kan ladda ner och det är förresten gratis) och jag var den som vann på samhällskunskapsfrågorna och hamnade på en tredje plats på hälsa-frågorna. Efter det så skulle vi handla in mat som skulle bli vår lunch med vår lärare och sedan åkte vi hem till henne, där vi fick träffa på hennes gulliga hund och vår lärare visade runt i huset, jättefint var det överallt! Vi åt sedan en väldigt god lunch och sedan åt vi lite fika. Som avslutning på det hela, så fick vi välja ut priser vi ville ha för att ha svarat på frågorna. Jag valde en parfym med doft av grönt té och en röd tvål med doft av frukt, bägge två luktar så hiiimla gott, så jag var ganska nöjd över mitt val! :D(Y)<3

Av Amelie Kiliansson - 24 oktober 2018 23:51

...att det ser ut så här för våra äldre i dagens samhälle! När kommer det att någonsin bli en förändring? Jag hoppas verkligen inom en snar framtid detta kommer att sjunka, för det ser verkligen inte ljust ut. Detta är ju bara så sorgligt att se! :?( Detta upptäckte jag dock från förra veckans HD, men ändå...

Av Amelie Kiliansson - 22 oktober 2018 22:51

Igår var det åter igen dags för Pokémon GO-event och denna gången jagade vi i Hbg. Det tog mig fan 2 timmar att få en ?shiney?-pokémon! Tydligen så var ju denna pokémonen speciell att jaga eftersom det är ganska sällan man får tag på den när man jagar i vanliga fall, så det var mycket mer folk som jagade i parken än det brukar vara annars. Nog om det, men jag blev nöjd med mina ?shineys? som jag hade fångat på dom 3 timmarna man var ute iallafall och jag hoppas att ni andra hade en lika rolig helg som jag! :D(Y)

Presentation


What doesn't kill you, makes you stronger!

Fråga mig

38 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg? (a)
 Skitbra!
 Bra
 Sådär
 Urkass!
 Dålig

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6
7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

SKRIV!


Ovido - Quiz & Flashcards