Alla inlägg under juni 2018

Av Amelie Kiliansson - 29 juni 2018 23:26

Så har man äntligen fått semester för hela juli-månad, faktiskt! :D(Y) Har ni andra fått semester och vad ska ni isåfall hitta på? Själv ska jag och Gustav upp till Sthlm och hälsa på hans storebrorsa. :) Ha en fin kväll och helg på er, pusshej! :*<3

Av Amelie Kiliansson - 28 juni 2018 23:43

Jag tyckte väldigt mycket om att experimentera lite i tonåren. Speciellt när det kom till både roliga och konstiga frisyrer. Vad sägs då om denna frisyren? Kommer den bli den största modefrisyren en framtid över, månne? Ingen som vet! :)

Av Amelie Kiliansson - 26 juni 2018 23:39

Imorse tog jag mitt andra blodprov, vilket jag hoppas blir sista gången då jag fick vänta en hel timme på dålig framförhållning av läkarna. Men skönt är det iallafall att det är gjort! :)(Y)

Av Amelie Kiliansson - 25 juni 2018 23:34

Det ska ALDRIG någonsin förekomma någon form av mobbing, trakasseri eller rasism, vilket dom flesta inte verkar förstå. Att säga en så sjuk sak att mordhota någon och dennes egna kött och blod är fan heller inte okej! Därför backar jag nu upp fina Jimmy Durmaz som ändå står stolt och starkt upp, trots dom elaka påhoppen. You go, Jimmy! (Y)<3

Av Amelie Kiliansson - 22 juni 2018 23:12

Lägger upp en 2 år gammal bild på mig med en fin liten krans i håret, men den får ju duga, tycker då jag. Annars får ni ha en glad midsommar på er! :D<3

Av Amelie Kiliansson - 21 juni 2018 23:29

...i det fina blåsiga vädret denna fina kväll. Och jagar pokémons. Förstås.

Av Amelie Kiliansson - 20 juni 2018 23:27

Ligger just nu till sängs och ska strax sova. Känner mig ändå ganska trött fysiskt efter att ha haft praktik från 4 till 8 och jo, det var ändå en del att göra där så nog känner man sig ändå utmattad och eftersom det var första gången idag som jag praktiserade på kvällen så lär man sig ändå vänja sig snart. Imorgon börjar jag ändå tidigt vid 7, men slutar 11. Skönt är det iallafall att man får långledigt nu på fredag! :D(Y) Men nu tänkte jag faktiskt sova, så ni får ha det bra tills dess, nattinatti! :*<3

Presentation


What doesn't kill you, makes you stronger!

Fråga mig

38 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg? (a)
 Skitbra!
 Bra
 Sådär
 Urkass!
 Dålig

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

SKRIV!


Skapa flashcards