Alla inlägg under juni 2018

Av Amelie Kiliansson - 6 juni 2018 23:51

Jag har faktiskt en utmärkt födelsedag idag, dock inte så jättestort firande men blir ändå så sjukt glad när man får grattis-hälsningar från olika håll, hihi! :) Så av Gustav fick jag en hårinpackning och ett jättefint silverhalsband (den på bilden). Tack alla ni som grattat och hoppas att ni haft en fin nationaldag idag! :D(Y)<3

Av Amelie Kiliansson - 5 juni 2018 23:22

Fick en tidig födelsedagspresent idag av mamma och Micke, nämligen en mikro. Är väldigt nöjd och tacksam och den kommer att komma till väl användning, kan jag säga, så tack så väldigt mycket för den! :D<3

Av Amelie Kiliansson - 3 juni 2018 23:36

Så har det redan gått 2 år med oss tillsammans och det känns så jävla underbart! Du är min egna klippa i allting, så mycket som du har ställt upp för mig och stöttat mig trots svårare tider, men vi kämpar som fan för att allt ska fungera som det ska mellan oss. Jag är så himla glad att få ha träffat en sådan fin människa som du som jag kan ha roligt med, skratta med och även gråta med. Det är tur att vi har varandra fortfarande och det vill jag att vi ska fortsätta med att ha, för det finns verkligen ingen annan jag vill ha än dig, det ska du veta. Puss och grattis till oss på vår dag! 


 

Av Amelie Kiliansson - 1 juni 2018 21:42

Så vem tror ni vinner ikväll i ?Let?s Dance?, då? Jag tror starkt på att Jon Henrik gör det även om jag tycker om Daniel lika mycket också. Kolla in ?Let?s Dance? nu på kanal tv4 och heja dig, Jon Henrik! :D(Y)<3

Presentation


What doesn't kill you, makes you stronger!

Fråga mig

38 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg? (a)
 Skitbra!
 Bra
 Sådär
 Urkass!
 Dålig

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

SKRIV!


Ovido - Quiz & Flashcards