Alla inlägg under mars 2017

Av Amelie Kiliansson - 31 mars 2017 23:11

Imorse var många av oss från min skola och demonstrerade vid busshållsplatsen där vi då vill ha ett övergångsställe och att folk kör med låg hastighet. Skolan har ju fått nedslag tidigare från Helsingborgs och dom har inte brytt sig ett skit, men nu får man ju helt enkelt bara hoppas på att dom reser sig från sina jävla arslen och gör någonting! För vem vill bli påkörd egentligen? Vi kan just nu bara hålla tummarna på att någonting ska hända och det hoppas jag att det ska göra på en gång...

Av Amelie Kiliansson - 30 mars 2017 22:43

Då var det snart dags för premiär av vår andra och sista teaterpjäs vilket faktiskt känns en aning tungt, men det har ändå varit roligt att få jobba med den ganska mycket och sen när premiären väl är över så kan man pusta ut ett litet tag iallafall och sen ge sig på ett annat teaterprojekt nämligen barnteatern. Just nu är det mycket jobb med den också, men det lär ju fixa sig snart så. :) Jag vet att jag inte har varit så mycket aktiv med att skriva här, men som det ser ut nu är det mycket med teatern som gör att man tappar energin totalt i kroppen och stupar i sängen när man kommer hem direkt eller ja, riktigt så är det ju inte, men trött blir man iallafall fast det är ju sådant man får ta om man har valt att gå teater. Annars så sitter jag just nu på sängen och kollar på "Rebecka Martinsson" via datorn på tv4play och ska kolla på ett eller två avsnitt till innan jag lägger mig så ha det fint så länge, pusshej! :*<3

Av Amelie Kiliansson - 24 mars 2017 10:17

VARMT VÄLKOMNA ÄR NI PÅ ÖPPET HUS PÅ FOLKHÖGSKOLANS DAG PÅ SUNDSGÅRDENS FOLKHÖGSKOLA KL. 10.30-15.00, VI SES! :D(Y)

Av Amelie Kiliansson - 19 mars 2017 22:06

Var innan ikväll på bio och kollade på "Skönheten & Odjuret" ("Beauty and the Beast"). Den var ganska bra och var ändå mot mina förväntningar, komisk och det hände mycket grejor och stort plus i kanten att där sjöngs mycket också. :) Dock tyckte jag att dom kunde hittat en bättre skådis till Gaston för han som spelade honom var ju lite väl för snygg, hihi! ;) Annars är min rekommendation till er att ni ser den. Ni kommer verkligen inte ångra er! :D

...

Av Amelie Kiliansson - 14 mars 2017 22:47

Presentation


What doesn't kill you, makes you stronger!

Fråga mig

38 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg? (a)
 Skitbra!
 Bra
 Sådär
 Urkass!
 Dålig

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

SKRIV!


Skapa flashcards