Alla inlägg under mars 2017

Av Amelie Kiliansson - 12 mars 2017 23:05

Så var det söndag igen! Men förövrigt har jag haft en skön och lugn helg och ja, jag tyckte att rätt låt från "Mellon" vann igår kväll oavsett vad folk tycker och tänker om det. Hur svårt ska det isåfall vara att skita i att kolla på tv-programmet och kolla på något annat istället?! Det är ju inte liksom så att dom kommer sluta att sända det bara för att folk klagar för att just deras favorit inte vann? Nä, skärpning nu på en gång, svenska folket! Nu är det bara till att blicka framåt och hålla tummarna för att vi ska kunna kvala maj. STORT grattis åter igen till "Mello"-vinsten, Robin Bengtsson, du var iallafall värd MINA röster! :D<3

Av Amelie Kiliansson - 9 mars 2017 23:08

Har inte riktigt känt orken att blogga skriftligt denna vecka för mitt humör har varit lite sisådär, kanske för att man börjar bli nervös och spänd inför att ha snart ha sin nästa teaterpremiär? Just nu känns det lite pressande och stressande just för att alla replikerna ska sitta som dom ska, men det är ju så teater fungerar, tyvärr. I helgen har jag iallafall varit upptagen av ett födelsedagsfirande eftersom min killes systers kille hade fyllt år, mycket trevligt och roligt var det! :) Så jag har umgåtts med min kille hela den helgen.

Idag har vi i hela klassen fått äta tårta, en så kallad "premiärtårta" eftersom vi haft premiär för våra föreställningar vi haft hittills. Gott var det och mätt som fan blev man, haha! :D(Y) Så efter lunchen så skulle vi dra iväg till Malmö för att kolla på en öppen repetition av en teater som handlade om hjältemod. Enligt lärarna skulle det ta en timme att åka in, men det tog ju visst bara en halvtimme. Så när vi väl var framme så fick vi gå runt och titta lite i stan innan föreställningen började. Den var faktiskt helt okej att se på (deras soppa som dom bjöd på under pausens gång var ändå ganska fast det saknades lite salt, hihi!) och det var mycket man fick lära sig när vi väl fick fråga och diskutera lite kring den. Efter det var det dags att bege sig, så jag, Rebecka och Elis blev skjutsade av några turnéare i klassen till Rydebäcks station och tog tåget därifrån. Just nu ligger jag till sängs och saknar ihjäl min fina kille fortfarande så börjar bli extremt trött just nu så tänkte lägga mig en aning tidigare ikväll, men annars får ni ha det fint så länge, natti natti! :*<3

Av Amelie Kiliansson - 3 mars 2017 23:05

Då firar vi den 9:onde månaden idag, jag och min honey, hihi! :D<3

Presentation


What doesn't kill you, makes you stronger!

Fråga mig

38 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg? (a)
 Skitbra!
 Bra
 Sådär
 Urkass!
 Dålig

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

SKRIV!


Skapa flashcards