Alla inlägg under augusti 2010

Av Amelie Kiliansson - 16 augusti 2010 00:33

Här kommer lite Malmö-bilder från idag. Tyvärr blev det ingen kusin idag, eftersom mamma hade ingen lust. Vi gick iallafall runt hela staden i affärer och typ överallt. Jag fick en jättefin tröja av mamma och sedan åt vi på Donken, men jag åt inte så mycket. Åt lite pommes frites, smakade lite av mammas goda hamburgare och drack coca cola. Gott det!   



  Patricia är bra på att klösa hon!                                                           

Av Amelie Kiliansson - 14 augusti 2010 23:58

Denna dagen åker vi till Malmö och träffar min kusin och hennes lilla bebis. Var ett tag sen nu, så nu blir det att gå till sängs tidigt. Bilder kanske kommer upp nån dag, men får se. Just det! Fick reda på beskedet om boende på skolan och det var något kontrakt som skulle skrivas på och sen är det nog klart. Ha en fortsatt bra kväll!



Godnatt, puss! <3



Slänger in en bild på sötnosen också! <3

Av Amelie Kiliansson - 10 augusti 2010 01:08

Just nu känns det bara som att jag vill vara ifred i några dagar. Jag behöver verkligen tänka igenom vissa saker. Jag kommer inte vara så aktiv på BDB alls just nu, men kan vara lite aktiv på bloggen iallafall. Tror iallafall jag låter Facebook vara ett tag, den med. Vill ni ha tag på mig, får ni ringa/sms:a till min mobil:

0730284678, men kan inte lova att jag svarar på direkten.




Pusshej! <3



 

Denna bjuder jag gärna på!  

Av Amelie Kiliansson - 7 augusti 2010 16:02

Här kommer lite bilder från Ljusfestivalen igår. Mera kommer någon dag!


 

Här smälls det smällare för fullt!   




 



Av Amelie Kiliansson - 6 augusti 2010 18:46

Nu sticker jag och dom andra till Ljusfestivalen i Ählm,

men jag nås på mobilen! (mp) <3



Pusshej! <3



En random-bild jag bara tog. 

Av Amelie Kiliansson - 4 augusti 2010 10:58

Blev väckt idag av Kims sms. Han skulle till Borlänge idag och skulle inte komma hem förrens ikväll. Saknar han! <3 Men nu ska jag samla mig och gå och käka frukost.




Pusshej! <3



 


Sometimes things are making me confused...

Av Amelie Kiliansson - 3 augusti 2010 05:05

...frustrerad, arg, skakar som fan och är jävligt ledsen! Och vad i helvete händer nu? Bara så ni vet, kommer jag aldrig glömma gårdagens! Aldrig! Bara till och acceptera det.





Pusshej! <3

Presentation


What doesn't kill you, makes you stronger!

Fråga mig

38 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg? (a)
 Skitbra!
 Bra
 Sådär
 Urkass!
 Dålig

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

SKRIV!


Skapa flashcards