Alla inlägg under februari 2017

Av Amelie Kiliansson - 28 februari 2017 22:49

Idag har det varit i princip repningar hela dagen och vi har äntligen fått flyttat upp i Arken, vilket känns ganska bra då vi kan använda så stort utrymme av scenen ganska mycket nu. Replikerna börjar sitta snart, så efter skolan så stannade jag, Jesper och Sara kvar för att repa lite till av våran scenakt. Lisa var också med, men hon kollade mest på och det blev inte så mycket seriöst med repningen utan bara allmänt trams, haha! ;) Fast vi fick iallafall gjort något med det och sen var vi nöjda för idag. Nu ligger jag till sängs i killens säng och vi har precis kollat klart på "The walking dead" och jag ska alldeles strax sova så ha det fint så länge, pusshej! <3

Av Amelie Kiliansson - 27 februari 2017 22:52

Av Amelie Kiliansson - 26 februari 2017 23:07

Jaha och så var detta lovet över och vi kommer åter igen tillbaka till skolan imorgon igen. Skönt kan jag tycka! Är så fruktansvärt på att inte göra ett piss typ, men som jag har skrivit här innan så har jag faktiskt umgåtts med killen och pluggat manus. Jag kan ju tycka att det går fort med en veckas och att det är lite snålt med det, men det är ju så det tyvärr är. Aja, hoppas att ni hade ett lika roligt lov som jag hade eller ännu roligare! :)

Av Amelie Kiliansson - 24 februari 2017 23:48

Jaha och då börjar detta sportlovet dra sig mot sitt slut, men jag har spenderat mycket tid hos killen också och läst på mitt manus som jag skulle. Tyvärr blev det inte att han kom till mig eftersom han inte mådde så bra och just nu befinner jag mig på hemmaplan igen. Har förresten äntligen hittat en ny Netflix-serie att kolla in nämligen "Riverdale", men skulle väldigt gärna uppskatta om ni kom med massor av Netflixserier-tips! :) Vad har ni annars sysslat med under lovets gång, då? Tänkte inte pladdra så mycket mer nu, så ha en fin fortsatt fredagskväll på er, pusshej! :*<3

Av Amelie Kiliansson - 21 februari 2017 21:50

Av Amelie Kiliansson - 17 februari 2017 23:26

Ja, då har man tagit en hel veckas lov nu, då! Fast ska jag vara helt ärlig så vill jag inte ha lov just nu, men för min del kommer det bara mest vara fokus på att läsa sitt manus och vilket måste ändå göras. Imorgon kommer min darling, så honom kommer jag umgås med hela kvällen och då innebär det som vanligt att jag inte kommer vara lika aktiv här så ni får ha det fint så länge tills dess, pusshej! :*<3

Presentation


What doesn't kill you, makes you stronger!

Fråga mig

38 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg? (a)
 Skitbra!
 Bra
 Sådär
 Urkass!
 Dålig

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8
9
10 11 12
13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24 25 26
27 28
<<< Februari 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

SKRIV!


Skapa flashcards