Alla inlägg under april 2011

Av Amelie Kiliansson - 29 april 2011 21:14

...GÄVLEBORG!  




Har bara inte funderat på vart nånstans i Gävleborg jag ska bo... 



Av Amelie Kiliansson - 19 april 2011 14:53

Nu går vi mot påsklov, det är sjukt, asså! Just nu sitter jag ute på vår varenda med datorn i famnen, för det är så härligt väder ute. Det måste vara minst 20 grader ute om inte mer! Kanske ska man ta sig ett dopp i havet? Får se hur jag gör, nu ska jag iallafall ut på promenad med Kaxe. Ha en bra solig och varm dag, puss!  


Jag bjussar på två riktiga härliga vårbilder!  

Av Amelie Kiliansson - 10 april 2011 20:48

Nu är det så här att jag ska ta hand om Kaxe i två veckor, men så länge jag har skolan, så blir det bara i en vecka. Det går fint, ska ni veta! Fastän han är 12 år gammal, så är han inte trög.   


  *Sniff, sniff* på ett chokladpapper.  

 

Skönt vårväder ute också! 

Denna bilden blev jag askalasnöjd med!  

Harvning är på godo!  

Mysiga kvällsrunder är mysigast.  



Det finns fler bilder på facebook, checka in dom!  

Av Amelie Kiliansson - 4 april 2011 18:55

Sitter just nu på fritids och gör exakt ingenting, men imorgon ska jag och Martina vara med Johnny och här ska det då levas rövare! Nu är filmkvällen flyttad till nästa torsdag istället p.g.a att vissa av tjejerna har varit sjuka, så kanske blir det att man går på det där släktkalaset denna torsdag? Får se hur jag gör, men nu orkar jag inte skriva mer.


Pusshej! 


  

När man minst anar det!  






Av Amelie Kiliansson - 3 april 2011 18:09

Jaha, då var denna helgen slut. Det är hemskt vad dagarna går fort! Imorgon blir det att fara tillbaka till Helvetet igen, på torsdag är det filmkväll (om vi nu inte tvingas att flytta över det) och sen vecka 16 är det påsklov. Men på mitt lov ska jag ta hand om Rogers pappas hund Kaxe och sen kanske man ska skolka en vecka från skolan, för Rogers pappa ska vara i Tyskland i två veckor. Nu ska jag ta och packa mina saker.


Pusshejsvej!  



Lite sexuella bilder från i onsdags och om ni undrar vilka personer som är på bilderna, så är det jag, Johnny och vår nya praktikant Martina!  

Presentation


What doesn't kill you, makes you stronger!

Fråga mig

38 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg? (a)
 Skitbra!
 Bra
 Sådär
 Urkass!
 Dålig

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

SKRIV!


Skapa flashcards