Alla inlägg under oktober 2016

Av Amelie Kiliansson - 31 oktober 2016 17:21

I fredags var jag och min darling på bio och såg på filmen "Morran & Tobias - som en skänk från ovan". Väldigt rolig var den och mycket sevärd också, så den rekommenderas verkligen för de som gillar Robert Gustafsson speciellt. Men seriöst, så har jag aldrig någonsin skrattat på bio förut som jag gjorde då, haha! :D

Av Amelie Kiliansson - 28 oktober 2016 22:14

Nu har man äntligen fått höstlov vilket känns sjukt skönt och hoppas ni andra har det bra, woohoo! :D<3

Av Amelie Kiliansson - 26 oktober 2016 22:01

Har nu precis varit och kollat på teater i Malmö och innan dess var vi ett litet gäng och käkade på Max i stan, det var mycket trevligt faktiskt, så just nu är vi på väg hemåt då jag ska sleepa over hos Rebecka eftersom det kommer bli ganska sent framtills jag kommer hem. Men teatern var verkligen sevärd och rolig och nu pallar jag inte skriva mer än så här så, pusshej! <3

Av Amelie Kiliansson - 25 oktober 2016 22:15

Lite bilder från i helgen på mig och min darling. Älskar honom så enormt mycket! :*<3

Av Amelie Kiliansson - 24 oktober 2016 23:07

Så var denna helgen som varit över, men den har jag spenderat med killen och egentligen var det ju så att han skulle upp till Sthlm denna helg till sin brorsa men det blev inte av pågrundav att där var mycket mer kvar att göra hemma hos honom. Har fått hjälpa honom att röja i förrådet och burit ut klinkers till garaget, annars har vi för det mesta tagit det lugnt, kollat ett avsnitt av "The walking dead" (och ja, just nu befinner jag på säsong 6, folks!), tramsat oss lite med att ta roliga bilder på snapchat och sen har jag blivit förhörd på min monolog av killen så nu kan jag den i princip utantill nu så det känns jäkligt bra faktiskt! :D(Y)

Förövrigt så har det varit en kort skoldag idag då det var temadag med två olika föreläsningar om droger och alkohol där det var både en man och en kvinna från en hemtjänst i Höganäs pratade om just dom ämnena och sen var det en kille som går i skolan som själv hamnat i drogträsket stod och pratade om hans egna upplevelse kring det. Ganska rörande och känsligt på samma gång, men samtidigt får man ju tänka att folk väljer själva att gå just den vägen dricka och ta droger, men det är ju klart som fan att dom ska få all den hjälp dom kan få. Skolan slutade redan kl. 13.40, så det var bara hemåt med buss sedan. Kollade på repriset av "Bingolotto" och spelade men vann inte ett skit, dammsugit mitt rum har jag dessutom passat på att göra och sen har jag kollat på fyra avsnitt av "The walking dead" och nu tänker jag strax lägga ifrån mig mobilen, men annars får ni ha det fint så hörs vi imorgon, pusshej! <3

<3

Av Amelie Kiliansson - 21 oktober 2016 22:42

Ibland kan man faktiskt undra, hmm...?

Presentation


What doesn't kill you, makes you stronger!

Fråga mig

38 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg? (a)
 Skitbra!
 Bra
 Sådär
 Urkass!
 Dålig

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

SKRIV!


Skapa flashcards