Alla inlägg under oktober 2016

Av Amelie Kiliansson - 17 oktober 2016 23:20

Igår var jag och killen iväg till sci-fi-mässan i Hbg. Hittade och köpte det jag ville ha och blev ganska nöjd över det, men synd om min kille som inte hittade nånting till honom utan hade köpt en tröja till sin brorsa. Fick tillochmed min autograf från han som spelar Pippin i "Sagan om ringen"-filmerna. :D Lägger upp lite bilder därifrån, så enjoy it! <3

Av Amelie Kiliansson - 14 oktober 2016 23:14

Av Amelie Kiliansson - 13 oktober 2016 23:34

Var i skolan i ungefär 3 timmar idag eftersom jag hade fått en kallelse från vårdcentralen i Ählm att jag skulle göra en cellprovtagning. Förvisso är det en frivillighet, men eftersom det har med livmoderhalscancer så får man ändå våga chansa på att ta det. Tycker inte det angår folk just nu vad det är för en sorts cellprovtagning, men tyvärr blev det ingen för mig så det får bli ett nytt försök nästa gång. Tur att det är gratis iallafall, haha! ;) Tänkte inte uppdatera mer än så här, så tills dess får ni ta hand om er. Nu blir det strax sovedags för min del, nattinatti! <3

Av Amelie Kiliansson - 12 oktober 2016 22:43

En bild som jag blev riktigt stolt över som togs i måndags på idrottslektionen där uppgiften var att man skulle fota massa föremål ute och inne som skulle efterlikna dom som var på papper och det var just denna som togs ute bakom skolans aula. Man kanske är lite av en mästerfotograf, eller vad tycks? :D

Presentation


What doesn't kill you, makes you stronger!

Fråga mig

38 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg? (a)
 Skitbra!
 Bra
 Sådär
 Urkass!
 Dålig

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

SKRIV!


Skapa flashcards