Alla inlägg under januari 2020

Av Amelie Kiliansson - 30 januari 2020 23:52

Av Amelie Kiliansson - 29 januari 2020 22:58

Av Amelie Kiliansson - 28 januari 2020 22:38

Igår nämnde jag att jag såg en film med Gustav och den hette ?The Bygone? som är en drama/thriller och den var jättebra, dock så såg vi den utan text så man begrep typ hälften om vilka karaktärer där var och vad som sades, men jag kopierade handlingen som är så här:

?When a young rancher crosses paths with a Lakota girl from a nearby reservation, her mysterious disappearance sparks a search that uncovers a harrowing past and hints at a dire future.?

Jag kan också varna för att det kan förekomma våld i filmen, men den är verkligen sevärd (om man har text, förstås)! :D(Y)

Av Amelie Kiliansson - 28 januari 2020 00:01

I helgen har jag varit på födelsedagsfest hos Rebecka, vilket var väldigt trevligt och roligt där vi fick veta vad vi var för elevhem (eftersom det var Harry Potter-tema) och jag blev Hufflepuff som jag inte var så förvånad över, vi åt god mat och tårta och spelade lite spel i slutet av kvällen. :) I söndags så var jag hos Gustav och vi åt pizza och kollade på en väldigt bra och spännande film och så igår har man mest slöat. Vad har ni andra gjort i helgen annars? Hoppas att ni får en fortsatt trevlig kväll för nu ska jag nämligen gå och lägga mig så, nattinatti med er! :*<3

Av Amelie Kiliansson - 23 januari 2020 23:57

...varit och gymmat för första gången här i Ählm ikväll och jag fick börja lite mjukt med löpbandet, men jag måste då vara stolt och säga att jag har hyfsat bra kondition (tack vare det fysiska arbetet på min praktik!) ändå och då sprang jag ändå i 20 minuter på 7 km, duktigt duktigt! :D(Y) Så nu är man ändå ganska trött efteråt, men tur är väl det att MSN får en timmes sovmorgon imorgon från praktiken. Helgen börjar nu glämta på dörren och jag bara längtar efter att få slappna av en aning efter hela denna vecka, men annars så synes vi ju imorgon eftersom jag nu faktiskt tänkte sova så, nattinatti! :*<3

Av Amelie Kiliansson - 22 januari 2020 23:52

Idag har jag fått vara ledig från praktiken vilket har varit väldigt skönt och jag har hunnit göra dom sysslorna som jag brukar hemma. Inget direkt speciellt har hänt idag, eller jo! Jag ska börja gymma nu så småningom eftersom jag precis blev medlem, så det ska bli roligt! :D Hoppas att ni andra har haft en skön och rolig dag med tanke på att vi har haft sol här, så känns humöret bättre på topp. Men men, ni får ha det fint annars tills dess, pusshej! :*<3

Presentation


What doesn't kill you, makes you stronger!

Fråga mig

38 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg? (a)
 Skitbra!
 Bra
 Sådär
 Urkass!
 Dålig

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Januari 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

SKRIV!


Ovido - Quiz & Flashcards