Alla inlägg under maj 2018

Av Amelie Kiliansson - 31 maj 2018 23:50

Idag har det varit lite mer segare än vanligt på praktiken, så det typ ända man har gjort är att vänta ut tiden. Nej, men jag har ändå gjort en del bestyr imorse som vanligt. Tyvärr blir det som segast innan lunch och när jag är där när det är eftermiddag och börjar närma sig kvällsmat så är det som segast, men det är ju för att dom äldre ska få sina mediciner, vilket jag inte får ge ut. Nu är det iallafall inte så himla långt kvar tills man får sin egna ?semester?, men tycker ändå dagarna ryker på fort nu. Eller vad säger ni? Nej, nu ska ni inte få höra mer på mina klagomål så ha det fint så länge annars, pusshej! :*<3

Av Amelie Kiliansson - 28 maj 2018 23:55

I helgen var vi ju som bekant på Sundsgården och kollade in teaterföreställningar då det var årets teaterfrottéfestival. Dom var fantastiskt bra och roliga och med duktiga elever, så det var verkligen sevärt! :D(Y) Tyvärr fick vi missa avslutningsföreställningen då man måste boka för mat och biljetter till just den föreställningen, vilket vi då inte hade gjort. Men vad gjorde det när man blev underhållen som bäst och fick se lite av solnedgången innan man drog sig sakta men säkert hemåt? ;)<3

Av Amelie Kiliansson - 25 maj 2018 23:43

Nu har det äntligen blivit dags för årets teaterfrotté och här kommer nu all information för alla föreställningar och tider. Tyvärr så tänkte jag inte på att lägga upp detta igår, men jag hoppas iallafall att ni kommer imorgon då det är sista teaterfrottédagen, så hoppas att vi ses där! :D(Y)

Av Amelie Kiliansson - 23 maj 2018 23:32

Nu har jag äntligen fått min parfym från Bianca Ingrosso och guuud vad den luktar gott! Beställde den från http://www.nordicfeel.se/, men tyvärr verkar den vara slutsåld förtillfälligt, så hoppas den kommer in igen så att ni tjejer också kan få klicka hem den. Det var sååå värt priset för den! :D(Y)<3

Presentation


What doesn't kill you, makes you stronger!

Fråga mig

38 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg? (a)
 Skitbra!
 Bra
 Sådär
 Urkass!
 Dålig

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Maj 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

SKRIV!


Skapa flashcards