Alla inlägg under maj 2018

Av Amelie Kiliansson - 21 maj 2018 23:56

Som rubriken lyder så var det ett event av Pokémon GO i lördags vilket blev att jaga gulliga Charmander. ^^ Denna gången var vi hemma i Hbg, men senare på eftermiddagen stack vi till Ählm. Igår kväll kollade vi tillsammans med Micke och mamma på ishockeymatchen med Sverige mot Schweiz och svenskarna tog hem det fina guldet! :D<3 Dock tyckte jag en aning synd om schweizarna som aldrig har vunnit vm förut. :( Vi var inte hemma förens vid ca halv 1 på morgonen, så idag känner man sig en aning extra trött och sedan efter att ha haft massage och avslappning i skolan idag med. Fast jag känner mig ändå en aning glad ändå också! :)

Av Amelie Kiliansson - 18 maj 2018 22:39

...vet att jag laddat upp denna bilden förut och tycker verkligen att den passar in i sammanhanget fortfarande, för HELA denna vecka har gått sjukt sjukt sjukt fort! Kan ju vara för att jag varit ledig i två dagar också och nu är det redan helg, så hoppas att ni hittar på något roligt. Jag och Gustav ska däremot till Ählm och hälsa på mamma och Micke och så måste jag göra lite hemuppgifter till måndagen. Ni får annars ha en trevlig och härlig helg och så syns vi väl förhoppningsvis här igen, pusshej! :*<3

Av Amelie Kiliansson - 17 maj 2018 23:50

Kollade klart på det sista avsnittet av Riverdale innan ikväll och jag bara ÄLSKAR den!!! <3<3 Jag hoppas verkligen det kommer en till säsong för som vanligt slutade den väldigt spännande. Så är det någon Netflix-serie jag verkligen STORT kan rekommendera så är det just den och som om det inte vore bättre nog så kommer den andra säsongen av ?13 reasons why? imorgon, längtar sååå in i! :D(Y)<3

Av Amelie Kiliansson - 15 maj 2018 23:35

Idag har man varit ledig och imorgon kommer jag vara det igen, då min ena handledare är ledig hela veckan så på torsdag är jag med min andra handledare. Segt det här med ledigheter, men så kan det vara speciellt när det är vår och röda dagar. Men med min lediga tid brukar jag ibland ha orken till att göra mina hemuppgifter (vilket jag inte gjorde idag, hehe) och sen brukar jag oftast städa när det behövs och röja lite och ibland har jag helt enkelt en annan freetime där jag bara kollar på tv (Netflix, hihi) och kanske någon film då och då. Så ja, ibland kan det faktiskt vara skönt att vara ledig eftersom man då hinner göra dom bestyr man borde göra, eller håller ni inte med? :)

Av Amelie Kiliansson - 14 maj 2018 23:08

Åååh, Gustav gjorde en jättegod fruktsallad innan idag som efteråt. Ingenting annat slår hans, liksom! Eller vad sägs? :D<3

Av Amelie Kiliansson - 13 maj 2018 23:55

...fick vi ju igår, vilket inte var så dumt tyckte jag. Jag tycker förövrigt att det var en helt okej låt som vann, även om jag vet att många tycker som jag och sen har ju inte Israel vunnit på 20 år så tyckte ändå det var rätt och jag ser verkligen framemot nästa år faktiskt när ESC kommer att arrangeras i Jerusalem. Verkligen spännande! Så vad tyckte ni om Benjamins framträdande? Jag tyckte att han var definitivt bättre än i torsdags, så sjukt jävla duktig och hans sångröst kunde man höra mycket tydligare. ^^(Y)<3 Och vad tyckte ni om att Israel tog hem vinsten detta år, då? :) Tackar dig iallafall, Benjamin för ditt duktiga framträdande och den fina sjunde platsen! :D<3

Av Amelie Kiliansson - 12 maj 2018 21:08

Så var det åter dags för den stora finalen av ESC 2018 och vi håller nu hårt i tummarna för både Sverige och Benjamin, STORT LYCKA TILL NU! :D(Y)<3

Presentation


What doesn't kill you, makes you stronger!

Fråga mig

38 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg? (a)
 Skitbra!
 Bra
 Sådär
 Urkass!
 Dålig

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Maj 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

SKRIV!


Ovido - Quiz & Flashcards