Alla inlägg under april 2016

Av Amelie Kiliansson - 28 april 2016 23:01

Passade på att beställa hem en väldigt fager skolavslutningsklänning. Dagarna går ju fort nu liksom, sorgligt nog! :(

Av Amelie Kiliansson - 26 april 2016 23:19

Är verkligen supertaggad till två skolföreställningar imorgon, jättekul ska det bli och jag längtar verkligen! :D<3

Av Amelie Kiliansson - 25 april 2016 23:09

...i fredags efter premiären av vår underbara och roliga föreställning var ganska lättande. Så mycket som vi presterade på scen så kan jag tycka att vi borde vara stolta över oss själva för att ha varit så superduktiga! Är så sjukt glad att ha hamnat i en så go och fin klass så det finns liksom inte och nu var det den allra sista pjäsen också, men på onsdag har vi två skolföreställningar att se framemot så jag är fett taggad på det och det hoppas jag också att min kära klass är det också. Nu har jag inte så mycket mer att nämna mer än att vi fått tre nya prova på-elever (just girls) och en av dom bor bredvid mig och verkar jättetrevlig. Heter det fantastiska namnet som jag då också, hihi! ;) Nä, nu ska jag kolla på min "Hawaii Five-0" så ni får ha det så bra nu, puss! <3

Av Amelie Kiliansson - 21 april 2016 23:28

Imorgon gäller det! Lite taggad är man och nu börjar pirret i magen komma smygande fram... Kl. 19.00 börjar det, fri entré och ni är varmt välkomna! :)

Av Amelie Kiliansson - 20 april 2016 23:24

Idag hade vi vårt publikgenrep som gick ganska bra faktiskt. Även om det blev lite småmissar så gjorde det inte så mycket. Kommer lägga upp lite bilder från repet, men resten av alla de bilder som togs finns på vårt evenemang som ni jättegärna får klicka in och kanske är intresserade av att komma och kolla på oss på fredagskväll? :) Tills dess får ni ha det så bra nu, puss! <3

Av Amelie Kiliansson - 19 april 2016 23:36

Ja, dagarna går ju fort nu och vår teaterpremiär börjar närma sig ännu mera nu. Så idag har vi bara repat och repat och kört ett kort genomdrag av de flesta scenerna, men imorgon innan det blir publikgenrep (de andra teaterklasserna kollar på oss) blir det att vi kör igenom alltihopa. Börjar faktiskt känna lite nerver inför fredagen, men det ska nog gå bra och vilket det gjorde sist, så. :) Nu ska jag iallafall rikta min blick mot teven och kolla klart på "Hawaii Five-0" innan det blir en liten snabbdusch och sen läggdags för min del, puss! <3

Av Amelie Kiliansson - 18 april 2016 22:55

Just nu har vi fullt upp med den nya pjäsen, så det varit mycket produktion nu och lär bli hela denna vecka också. Där finns bilder som är tagna från våra repetitioner på min fb-sida om ni vill kolla in dom. :) Annars så har vi förutom haft rep förra veckan, hade vi dubbellektion av scenisk gestaltning där några av oss tjejer fick göra masker. Inte så värst läskigt att bli "gipsad" faktiskt som jag trodde fast såg ju mest ut som en jävla mumie, haha! Sen fick några av killarna "hitta sina clowner" vilket fick oss alla i gott skratt, men tyvärr tror jag inte att jag vågar ta risken att lägga upp bilder på dom, hehe. ;) Nä, nu ska jag kolla klart på "Ex on the beach Sverige", puss! <3

Presentation


What doesn't kill you, makes you stronger!

Fråga mig

38 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg? (a)
 Skitbra!
 Bra
 Sådär
 Urkass!
 Dålig

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
<<< April 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

SKRIV!


Skapa flashcards