Alla inlägg under januari 2017

Av Amelie Kiliansson - 30 januari 2017 22:37

Så igår följde jag med killen till IKEA en sväng för att köpa in prylar till hans lägenhet. Vi var nog där i minst 2 timmar och sedan så åt vi omelett (eller ja, någon form av det) när vi kom hem till honom och sedan fick jag i uppdrag att fixa lite med hans nya prylar och sätta in dom där dom skulle vara. Diskade lite fick jag också göra medans han skulle iväg till gymmet, så då passade man på att dansa till hög musik och medans man höll på. Jag älskar verkligen att komma igång med musik när det gäller och sen går uppgifterna så snabbt att göra också. Så ja, jag var helt nöjd med denna helgen som var helt enkelt! :D<3

Av Amelie Kiliansson - 28 januari 2017 23:49

Fick sova hos Rebecka igår och idag så hade vi ett litet "Resident Evil"-maraton som vi hade bestämt oss för att ha. Dom var väldigt bra hittills iallafall! :)(Y) Senare mot kvällen kollade vi lite på tv och sen fick jag ta tåget hemåt, men Rebecka sällskapade med mig för man vet aldrig vad som kan hända en en lördagskväll. Höll på att missa tåget, men nu är jag iallafall hemma och tänkte duscha nu och sedan gå och lägga mig på direkten efteråt. Ska upp tidigt imorgon till killen, så måste hålla mig pigg imorgon men annars får ni ha det fint, pusshej! <3

Av Amelie Kiliansson - 27 januari 2017 18:44

NI ÄR MYCKET VARMT VÄLKOMNA TILL TEATER PÅ TURNÉS ANDRA TEATERFÖRESTÄLLNING "FACK -VÅR FÖRESTÄLLNING OM (VAR-)ANDRA IKVÄLL I TEATER ARKEN KL. 19.00-20.00 OBS! FRI ENTRÉ! :D

Av Amelie Kiliansson - 26 januari 2017 18:03

NI ÄR MYCKET VARMT VÄLKOMNA TILL TEATER PÅ TURNÉS TEATERFÖRESTÄLLNING "HASHTAG NOHATE" IKVÄLL I TEATER ARKEN KL. 19.00-20.00 OBS! FRI ENTRÉ! :D

Av Amelie Kiliansson - 25 januari 2017 23:25

Då har man lyckats få se på två genrep av dom andra teaterklassernas (teater på turné) föreställningar denna veckan. Dom har dessutom premiär imorgon och på fredag, vilket ska bli kul att åter igen få kolla på, för alla dom var extremt duktiga och hade roliga sketcher till. En av teaterföreställningarna var ju lite mer roligare än den andra, men absolut inte dålig! (Y)<3 Vet ej tusan om jag håller på att bli förkyld, för just nu hostar jag ett antal gånger och halsen börjar att verka. Tyvärr är det ju så att många har börjat bli sjuka denna perioden, men jag hoppas att det lägger sig ganska snart så att alla blir friska och glada igen. :) Ligger till sängs just nu och ska strax sluta ögonen för denna kvällen, men ni får ha det så bra annars, puss på er! <3

Presentation


What doesn't kill you, makes you stronger!

Fråga mig

38 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg? (a)
 Skitbra!
 Bra
 Sådär
 Urkass!
 Dålig

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Januari 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

SKRIV!


Skapa flashcards