Alla inlägg under juli 2017

Av Amelie Kiliansson - 31 juli 2017 23:25

Nu har jag har bestämt mig för att sälja min gitarr då jag dock inte spelar på den längre och just nu står den bara och dammar i kära Ählm, men är i ganska bra skick. Den passar utmärkt för den som är högergitarrist och är sugen på att börja spela gitarr, så 300 kronor är det fasta priset på denna guldklimpen. Först till kvarn är det som gäller nu! :D(Y)

Av Amelie Kiliansson - 25 juli 2017 23:01

... så jag har inte mycket att skriva om här mer än att jag fått sålt lite kläder förra veckan. Självklart så fortsätter jag att lägga upp fler kläder om det är någon fin själ som vill köpa dom, vill bara liksom bli av med allting som jag inte använder så fort som möjligt. PM:a mig gärna och jag finns som oftast i Hbg och lite grann i Ählm också, bara till att höra av sig till mig. Nu tänkte jag ta mig en liten dusch innan jag kryper till sängs för denna kvällen, pusshej! :*<3


OBS! Jag bjussar på en selfie på mig själv, det var ju ett bra tag sen! ;)

Presentation


What doesn't kill you, makes you stronger!

Fråga mig

38 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg? (a)
 Skitbra!
 Bra
 Sådär
 Urkass!
 Dålig

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Juli 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

SKRIV!


Skapa flashcards