Alla inlägg under augusti 2013

Av Amelie Kiliansson - 4 augusti 2013 22:32

För en gång skull sitter jag framför datorn och skriver istället, hihi!   Invigningen idag gick hur bra som helst och folk var jättetrevliga som ställde frågor och jag fick vara tillsammans med Alexandra uppe på 3:an och berätta lite hur vi plockar äggen och så. Tyvärr kommer här inga bilder, men känslan var helt underbar när Henrik skulle klippa av det gröna bandet och när han skulle läsa upp en dikt och som grädde på moset så släpptes det ut jättemånga färgglada ballonger upp i luften.  Innan dess så fick alla fördrinkar och tilltugg och Henrik berättade om hela anläggningen och så. Efter ett par timmar skulle vi äta och maten smakade jättebra och sedan skulle Henriks barnbarn Jonathan sjunga och spela för oss och sen blev det dags för en god dessert. Dagen har flytit på bra alltså och med bra väder också dessutom!  Imorgon reser man bort, men kommer kanske uppdatera något när jag är iväg. Tyvärr så gick det typ inte att installera in det mobila bredbandet, fast tar ändå med mig datorn icohmed att jag tänkte kolla på filmer istället. Men men, tänkte packa det sista imorgon bitti och tåget till Kastrup går inte förens kvart i 8 och sen ska vi sitta på flyget i 11 timmar + vänta i typ 2 timmar i Paris på nästa flyg, fy fan! Så ni alla får ha en fortsatt bra sommar här i kära Sverigelandet och så syns vi om tre veckor igen, pusshej! 



 

Av Amelie Kiliansson - 3 augusti 2013 22:20

Hörde att det var rekordvärme idag i Ängelholm och det förvånar mig inte alls faktiskt för fy fan vad det har varit redigt kokhett idag! :O Fick sluta tidigare idag, så det var bara till att gå runderna på 1:an och 2:an och plocka äggen. Städade lite också och det stank inte lite heller av gasen, bläää, så det stack tillochmed i ögonen! :S Imorgon så är det iallafall invigningen av alla stallen, så då får man berätta lite. Alla som jobbar har fått varsin jobbetröja och loggan är faktiskt fin på den också! :) Skönt dessutom med lite sovmorgon då vi börjar halv 8, fast nu tänkte jag kolla klart på "Alla helgons blodiga natt 6", pusshej! <3

Av Amelie Kiliansson - 2 augusti 2013 22:46

Har haft ganska mycket att göra på jobbet nu inför invigningen på söndag. Igår fick jag svabba väck en massa vatten inne på 0:ans stall för att det skulle gasas därinne idag så man fick inte vara i närheten alls. Så jag fick rensa ogräs i blomrabatterna och svabba bort vatten inne på 3:an. Imorgon tror jag inte det blir för tufft arbete, men det får man ju se. :) Har varit ganska varmt idag också så man har ju inte svettats lite heller, haha! ;) Nu tänker tröttisen här gå och lägga sig iallafall, godnattpuss! <3

Av Amelie Kiliansson - 1 augusti 2013 23:49

Känns inte så prima bra att ha storbråkat med sin syrra, men just nu vill jag inte tala mer om det, utan njuta av att det är inte många dagar kvar tills man åker bort härifrån. Ska kolla klart på "Benjamin Buttons otroliga liv" och sen blir det nannedags, pusshej! <3

Presentation


What doesn't kill you, makes you stronger!

Fråga mig

38 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg? (a)
 Skitbra!
 Bra
 Sådär
 Urkass!
 Dålig

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

SKRIV!


Skapa flashcards