Alla inlägg under januari 2021

Av Amelie Kiliansson - 29 januari 2021 23:42

Skönt med fredag nu iallafall, så trevlig helg på er! :*<3

Av Amelie Kiliansson - 25 januari 2021 19:44

Ikväll kl. 20.00 på svt 1 eller svtplay.se är det dags för årets guldbaggegala. Jag tror inte den behöver någon närmare beskrivning, men missa den bara INTE! :D(Y)

Av Amelie Kiliansson - 23 januari 2021 23:26

Igår eller nej förresten, imorse så kollade jag på en av mina kära Disneyfilmsfavoriter Bambi (ja, ni såg rätt!) och satt och bölade som en sill till två mycket speciella scener som jag faktiskt tänkte lägga upp här. Och jag säger bara: man blir ALDRIG någonsin för stor för att kolla på tecknade Disney-filmer och det skulle aldrig kunna falla mig in att sluta göra det med tanke på att man har växt upp med det i hela sitt liv, så ni får tycka vad tusan ni vill men JAG kommer då sannerligen ALDRIG att växa ifrån med att sluta kolla. Disney har så sjukt mycket fina budskap i alla dessa filmer, det ska man aldrig glömma! För er som har växt upp med Disney-filmer och kanske kollar på det fortfarande idag, har ni någon favorit? Njut annars av dessa två fina scenerna från "Bambi 2" (dock på engelskt tal) och må väl...    

 

 

Av Amelie Kiliansson - 20 januari 2021 23:30

Någon som såg när både Kamala Harris och Joe Biden svors som ny vice president och den 46:e presidenten innan ikväll? Tänkte väl det! :D Blev en aning berörd över Bidens fina långa tal och hjärtat mitt var väldigt lättad över att vi slapp se Trumpeten under hela installationen för han bestämde väl sig ju för att åka hem och tjura istället (BIG LOSER MUCH!), men jag får verkligen hoppas att Biden lyckas bättre i denna posten trots sin ålder och kanske bara KANSKE så får USA äntligen sin förste kvinnliga president längre fram i tiden? We will see... :)<3

Presentation


What doesn't kill you, makes you stronger!

Fråga mig

38 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg? (a)
 Skitbra!
 Bra
 Sådär
 Urkass!
 Dålig

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20
21
22 23 24
25 26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

SKRIV!


Ovido - Quiz & Flashcards