Alla inlägg under augusti 2020

Av Amelie Kiliansson - 27 augusti 2020 19:46

Då var det åter dags för Kristallen 2020 - årets tv-pris att äntra in i tv-rutan ikväll kl. 20.00 på kanal tv4, för er som vill kolla och ni som inte vill det får skita i det helt enkelt, MISSA INTE!!! :D(Y)<3

Av Amelie Kiliansson - 27 augusti 2020 00:10

Nu har jag äntligen fått oss uppkopplade på internet hemma hos pappa, vilket jag gjorde igår, och det var faktiskt inte så svårt att koppla in alltihop! ^^ Dock tycker jag att det var dåligt att dom hade installerat in fibern i vardagsrummet eftersom där inte är så mycket plats för routern att nå ut, men det var inte så mycket att göra åt saken, så den får stå en bit ifrån teven så länge. Nu ska jag faktiskt lyssna klart på ?Mordpodden?, så ha det fint tills dess, pusshej! :*<3

Av Amelie Kiliansson - 18 augusti 2020 00:05

Denna morgonens måndag startade med att jag skulle iväg och kolla mitt blodtryck och puls i Ählm. Väldigt bra resultat faktiskt. :) Sedan vidare till Gustav eftersom jag har hälsat på honom denna helg. Nu sitter man här och känner den sköna fläktens luft mot ens ansikte, mmm... <3 Det har varit extremt varmt idag så det var faktiskt ingen riktigt höjdaridé att bära jeans idag och imorgon bitti kommer det redan bli 22 grader, så jag hoppas att ni passar på att njuta av lite mer kvavhet innan det blir kyligare väder denna helgen kommer och nu ska jag faktiskt göra något lite vettigare så ha det fint tills dess, pusshej! :*<3

Av Amelie Kiliansson - 14 augusti 2020 00:10

Idag har jag faktiskt inte känt att jag ville ut, så det blev lite städning och tvättning. Tyvärr så är jag inte riktigt förtjust i att det är fööör varmt och tydligen så ska det bli så här hela denna och nästa vecka också, puuuh! Vi behöver faktiskt lite regn också... MEN nu ska jag inte vara så negativ för man får faktiskt passa på att njuta nu när hösten snart knackar på, eller håller ni inte med? :) Tänkte ta mig en dusch nu, så ha det så bra tills dess, pusshej! :*<3

Presentation


What doesn't kill you, makes you stronger!

Fråga mig

38 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg? (a)
 Skitbra!
 Bra
 Sådär
 Urkass!
 Dålig

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

SKRIV!


Skapa flashcards