Alla inlägg under mars 2018

Av Amelie Kiliansson - 30 mars 2018 23:36

Jag ville bara önska er en härlig glad påsk! :D<3

Av Amelie Kiliansson - 27 mars 2018 23:13

Jag brukar inte ha sådan tur när det kommer till vinster och speciellt inte när det händer TVÅ gånger på samma dag. Så ja, jag blev minsann lycklig över den lilla, men inte så stora vinsten! :D(Y)

Av Amelie Kiliansson - 26 mars 2018 23:34

Nu har man åter igen åkt på en förkylning igen, vilket inte är så himla kul! Ändå så var jag i skolan och jag ska dit imorgon också. Min förkylning kan hålla i sig minst en hel vecka, så jag tror verkligen INTE att jag ska praktisera på torsdag. Tyvärr har jag redan börjat smitta någon stackare här hemma och jag har ingen aning själv vem som kan ha smittat mig, men jag vet att jag fick den direkt när jag hade varit och hälsat på mamma i helgen. Så länge jag inte har någon feber, så klarar jag mig själv, men annars blir det att svälja en massa tabletter och ha nässprayen nära till hands. Usch, vad jag hatar det! :(

Av Amelie Kiliansson - 23 mars 2018 22:21

Jag ställer den frågan för mig själv varje vecka faktiskt, men är det någon som har ett bra svar på det? Inte jag iallafall! Men praktiken har ju gått bra dessa tre dagarna jag har varit där denna veckan. Min lärare var och besökte mig i onsdags och vi hade ett möte tillsammans med min handledare. Det gick bra och så, men där är ändå lite saker som jag behöver träna lite på, fast det lär ju gå kalasbra senare. Nu känner jag att jag vill ta helg nu och det vill dom flesta av er också göra, men vi hörs väl förhoppningsvis, pusshej! :*<3

Presentation


What doesn't kill you, makes you stronger!

Fråga mig

38 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg? (a)
 Skitbra!
 Bra
 Sådär
 Urkass!
 Dålig

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

SKRIV!


Skapa flashcards