Alla inlägg under november 2013

Av Amelie Kiliansson - 28 november 2013 23:14

Fick mina fyra cd-skivor som jag hade beställt och lyssnade på två av dom medans jag röjde och städade lite på rummet. Det kommer några som ska titta inne i huset på söndag, så då måste det vara rent och snyggt och vi får inte vara hemma just den dagen på förmiddagen, men då är det tur att jag drar till Eve imorgon. :D Blir ingen Ullared denna helgen iallafall eftersom mammas bil har pajat sig lite och risken är ju att den inte klarar sig så långt heller. :( Sista jobbedagen imorgon för denna veckan, så nu tänkte jag blunda ögonen, godnattpuss! <3

Av Amelie Kiliansson - 27 november 2013 23:15

Ligger nu till sängs och ska sova satan i det, är så sjukt jävla trött efter dansen och imorgon kör jag zumba sista gången för denna månaden och sen får jag ju se om jag fortsätter att dansa eller gymma i fortsättningen, godnattpuss! <3

Av Amelie Kiliansson - 26 november 2013 23:28

Ligger nu till sängs och ska alldeles strax sova. Gick på zumbadansen idag och det gick hur bra som helst, det är ju bara till att ha orken och vilja få sin kropp må toppen ibland! ;) Man mår så himla mycket bättre efteråt, så imorgon blir det sh'bam och då gäller det att ge järnet där också. Uppdaterar såklart mer imorgon, men tills dess får ni ha en go godnattsömn med er, godnattpuss! <3

Av Amelie Kiliansson - 25 november 2013 22:51

...på min dator som bestämt sig för att krångla till det för mig så antingen imorgon eller nån gång under denna vecka får min brorsa fixa den, han är sjukt bra på att fixa med tekniska prylar! ;) Sket i dansen idag, för kände att jag inte var sugen ikväll, men imorgon tar jag itu med den. Tänkte kolla klart på "Paradise Hotel" och sen sova, pusshej! <3

Av Amelie Kiliansson - 24 november 2013 18:41

Beställt från http://www.bluefox.nu/!  


 

Av Amelie Kiliansson - 22 november 2013 15:38

Precis kommit hem från jobb och snart ska jag och Roger iväg för att hämta Eve vid busshållsplatsen så hon stannar över hos mig förmodligen hela denna helg. :D Vi tänkte fixa så vi kunde boka hotell först innan självaste flygbiljetterna, men det får vi ta på Resebyrån i Båstad imorgon eftermiddag, så vi tar bussen dit och möter upp mamma så hon kör direkt dit. Haha, ni vet ju inte vart vi ska men det berättar jag inte än. Min dator blev fixad igår eftersom den hade krånglat med att logga ut mig i några veckor, men nu funkar musen och allt det andra med att logga in! ;) Tänkte inte skriva mer än så här, så avslutar nu, pusshej! <3

Av Amelie Kiliansson - 22 november 2013 15:37

Precis kommit hem från jobb och snart ska jag och Roger iväg för att hämta Eve vid busshållsplatsen så hon stannar över hos mig förmodligen hela denna helg. :D Vi tänkte fixa så vi kunde boka hotell först innan självaste flygbiljetterna, men det får vi ta på Resebyrån i Båstad imorgon eftermiddag, så vi tar bussen dit och möter upp mamma så hon kör direkt dit. Haha, ni vet ju inte vart vi ska men det berättar jag inte än. Min dator blev fixad igår eftersom den hade krånglat med att logga ut mig i några veckor, men nu funkar musen och allt det andra med att logga in! ;) Tänkte inte skriva mer än så här, så avslutar nu, pusshej! <3

Av Amelie Kiliansson - 20 november 2013 23:49

Kollade på "Fråga doktorn" i måndags eller tisdags om mordet på Engla Höglund som hände för fem år sen och dom fick träffa hennes mamma och prata lite. Hennes mamma sa att hon ville gärna träffa mördaren och ta sig ett snack med honom öga för öga, för det är ju för fan oförlåtligt och jag hade absolut inte tagit emot en mördares förlåtelse om hen hade mördat min dotter, jag hade hellre viljat att hen ska ruttna i finkan och det är precis vad jag känner för Englas mördare! I mina ögon och inom mitt djupaste hjärta är han död. Hur kan man vara så sjuk i huvudet och bara våldta och mörda ett oskyldigt barn så där? Människor nuförtiden verkar inte tänka med sina hjärnor alls! Hade viljat krama om och tröstat Englas mamma vid detta laget. :( Engla hade varit 15 idag om hon hade levt, men nu är hon på en bättre plats. :'(<3 Men nog om det!

Är också sjukt förbannad för att Sverige inte vann mot Portugal igår för då hade VM-platsen varit deras om de hade hållt poängen för Zlatan satte alla två målen, så det slutade tyvärr 2-3! Jävla Ronaldo och jävla Portugal, så sjukt arg man kan bli!!! :@ Men men, det är bara för oss att kvala in till EM om sisådär tre år och VM om fem år om nu Zlatan fortfarande spelar, men det får man ju såklart hoppas på. ;)<3 Nu tänkte jag blunda för att sova, godnattpuss! <3

Presentation


What doesn't kill you, makes you stronger!

Fråga mig

38 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg? (a)
 Skitbra!
 Bra
 Sådär
 Urkass!
 Dålig

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6
7
8
9 10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

SKRIV!


Skapa flashcards