Alla inlägg den 15 november 2013

Av Amelie Kiliansson - 15 november 2013 22:16

Har en sjuk träningsvärk i armarna efter att jag har varit på gymmet igår. Han som var medlemsrådgivare på akademin fick coacha mig med hur jag använde min teknik med redskapen och så. När jag sist var där så pratade vi om hur jag ville göra med träningen och vad som var meningen. Framför allt vill jag bli starkare, piggare och få upp min kondition mer. Fick lyfta lite hantlar och Rolf (som han heter) tittade hela tiden på och instrukterade mig, så nästa månad ska jag bli coachad av en tjej och visa henne hur jag gör med min teknik, men det blir inte förrens om ungefär två veckor så medans jag har denna månaden på mig att träna eller dansa så får jag helt enkelt passa på och känna efter om jag vill fortsätta sen. :) Men men, just nu kollar jag på fotbollen mellan Portugal och Sverige, Andreas Isaksson räddar ju hela tiden! :D<3 Inget mål är tyvärr skjutet än så länge, fast nu tänkte jag kolla klart matchen och sen titta på en av mina skräckisar jag fick hemskickat igår: "The human centipede 1" och 2:an, pusshej! <3

Presentation


What doesn't kill you, makes you stronger!

Fråga mig

38 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg? (a)
 Skitbra!
 Bra
 Sådär
 Urkass!
 Dålig

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6
7
8
9 10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

SKRIV!


Skapa flashcards