Alla inlägg den 11 november 2013

Av Amelie Kiliansson - 11 november 2013 22:58

Hahaha, ibland kan hönorna bli lite knäppa så dom fastnar och har sig, men det är ju klart att man får rädda dom ur knipan annars får man ju bara dåligt samvete. :P Fick iallafall dåliga nyheter av Henrik så Hanna från Arbetsförmedlingen fick komma och förklara och det var ju att myndigheterna från Malmö hade slarvat när det gällde min lön och chefen var ju inte så glad precis, så han ville att dom skulle dra åt helvete. Fast Hanna skulle höra av sig till dom, annars finns det ju risk att jag inte får jobba kvar mer. :( Vill absolut inte tänka på det nu utan man får ju se hur det blir...

Storstädade lite av mitt rum innan ikväll eftersom mäklaren kommer imorgon som sagt och med rockmusik i bakgrunden gjorde det susen, så nu känns det mycket renare och fräschare ut, fast jag skippade att dammsuga. ;) Kollade lite på "Fotbollsgalan" och blev inte alls förvånad när Zlatan fick Guldbollen i år, återigen STORT GRATTIIISSS! :D<3 Nu blir det nannedags, godnattpuss! <3

Presentation


What doesn't kill you, makes you stronger!

Fråga mig

38 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg? (a)
 Skitbra!
 Bra
 Sådär
 Urkass!
 Dålig

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6
7
8
9 10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

SKRIV!


Ovido - Quiz & Flashcards