Alla inlägg den 12 november 2013

Av Amelie Kiliansson - 12 november 2013 22:53

Slutade tidigare från jobbet idag, så fick ringa pappa för att han skulle hämta mig, eftersom mamma dessutom skulle ha möte på sitt jobb idag. Eftersom pappa skulle besikta en av Båstads kommuns bilar fick han lämna mig hos farmor och när han kom tillbaka igen åt vi en god soppa och drack lite kaffe. Sedan fick pappa handla åt mig innan han körde mig hemåt. Upptäckte till min stora besvikelse att nitarmbanden och nithalsbandet jag hade beställt, inte passade. :( Men jag kom på att jag kunde returnera bort armbanden och behålla halsbandet, så imorgon drar jag nog till en smed på Maxi som kan göra ett till hål på den. :) Lägger upp lite då och nutida bilder från när jag flyttade upp till mitt nya rum (resultatet från städningen igår kväll) och imorgon berättar jag vad som kommer att hända, överraskning blir det alltså, godnattpuss! <3

Av Amelie Kiliansson - 12 november 2013 21:10

Tänkte tipsa er om en ny och rolig app som heter Bitstrips där du kan skapa er egna tecknade figur och hitta på aktiviteter med den och så. Dessutom kan man dela allt med den på Facebook. Verkar rättså underhållande, anser jag själv, men ge det en chans! :D

Presentation


What doesn't kill you, makes you stronger!

Fråga mig

38 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg? (a)
 Skitbra!
 Bra
 Sådär
 Urkass!
 Dålig

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6
7
8
9 10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

SKRIV!


Ovido - Quiz & Flashcards