Alla inlägg under april 2014

Av Amelie Kiliansson - 10 april 2014 23:44

Var ju längesen jag skrev här nu, men har helt enkelt inte orkat med bloggen under veckan, så nu håller jag på att lägga det som hände med Djurgårdssupportern bakom mig. Men snäll och omtänksam som jag var så tände jag ett ljus för honom i tisdags förra veckan och det kändes bra både i själen och hjärtat. <3 Det var manifestation i Hbg förra veckan just för mannens död, men stack inte dit just för att jag inte skulle stå ut med att stå där och sörja med massa folk omkring mig, så stannade hemma och sörjde där istället. Fast tycker det får vara slut på fotbollsvåld för gott, men tror inte det kommer att läggas om jag ska vara ärlig, fast man kan ju alltid hoppas! :)

Jobbat på som satan dessa veckorna och Eve har varit här förra helgen och det var första gången hon sov över en hel helg, haha! :D Så imorgon sticker jag till henne över helgen, men Katta skulle ha grillfest imorgon kväll, fast tror inte jag kommer eftersom att Eve inte ska det. Gav förresten bort Rogers hamster Angelina till en kompis som heter Alexandra och som jag dessutom har jobbat med igår, var ju lika bra eftersom ingen har tid och ork för henne så det var bättre att hon tog buren också då hon behövde den till sina andra hamstrar just för att sära på honorna och hanarna. Nu tänkte jag logga ut härifrån så godnatt, folket! <3

Presentation


What doesn't kill you, makes you stronger!

Fråga mig

38 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg? (a)
 Skitbra!
 Bra
 Sådär
 Urkass!
 Dålig

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

SKRIV!


Skapa flashcards