Alla inlägg under april 2018

Av Amelie Kiliansson - 30 april 2018 23:43

Idag fick det bli en bild på lilla Puttefnask, Gustavs systrars söta lilla kanin. :) I helgen har vi fortsatt hjälpa hans mamma med flyttningen och nu börjar det bli klart. Imorgon är både jag och Gustav lediga, så skönt! :D Så just nu halvligger vi i sängen och kollar på en ?Beck?-film, men vi ska snart nanna kudde. Hoppas iallafall att ni har haft en trevlig valborg för det har jag haft och så får ni ha det så fint så länge, pusshej! :*<3

Av Amelie Kiliansson - 26 april 2018 23:03

Sitter just nu och kollar på det senaste avsnittet av ?Robinson?, typ halvt sovandes nästan. Det är iallafall skönt att det redan är fredag och den sista praktikdagen för denna veckan. Jag ska dessutom ha ett litet möte tillsammans med min lärare och handledare imorgon eftermiddag, så det bästa vore för mig att lägga mig lite tidigare ikväll så att jag blir piggare imorgon, men har ju lite sovmorgon så jag hinner sova ut mer då. Hoppas att ni annars har en fin kväll och så hörs vi väl imorgon, pusshej! :*<3

Av Amelie Kiliansson - 23 april 2018 23:48

I helgen har jag och Gustav varit i Viken och hjälpt hans mamma med flytten. Jag har fått röja lite i trädgården och planterat lite blommor, vilket jag inte har gjort så mycket, men det var ändå kul. Gustav har fått måla förrådet och sen har det också röjts inombords och även garaget har blivit lite röjt. Sen har vi fått se det nya huset och burit ner alla grejorna i källarförrådet, det var lite tungt men det var ändå skönt att det blev gjort, så man har ju fått lite träningsvärk om man säger så efter all lyft. ^^ Har ju känt mig en aning extra trött idag i skolan, men annars så överlever man. Nu ska jag och Gustav fortsätta att kolla på ?Robinson? och sen blir det sängdags för vår del, men ni får ha det så fint tills dess, pusshej! :*<3

Av Amelie Kiliansson - 20 april 2018 23:33

Idag har vår och världens största DJ-artist lämnat oss. Hans musik som har älskats, inspirerats och som våra öron har lyssnat på i många år. Tack så mycket för din musik och vila nu i frid, Tim ?Avicii? Bergling. :?(<3

Presentation


What doesn't kill you, makes you stronger!

Fråga mig

38 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg? (a)
 Skitbra!
 Bra
 Sådär
 Urkass!
 Dålig

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< April 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

SKRIV!


Skapa flashcards