Alla inlägg under mars 2010

Av Amelie Kiliansson - 6 mars 2010 16:43

Idag fick vår bebis åka :( Kändes för jävligt, men det är för hans skull och det vet jag så mkt väl. Men ändå gör det så jävla ont av saknaden just nu <3 Känns som att ge bort ett barn, fy fan! Men aja, får försöka vara glad i några dgr och inte tänka för mkt på honom. Ska käka nu iaf, puss!


Tänk att inte få höra dina små tassande steg på hårt golv,

inte få höra dig skälla,

inte få höra dig morra

och inte ens få höra ditt gnällande när du saknar mamma,

hon som du inte kan vara utan en enda sekund.

Kommer sakna dig, men du får ha det så bra där du är nu &

får springa och skutta omkring hur mkt du vill.

Bara du får det hur bra som helst, för vi kmr att få hälsa på dig

inom en vecka :)

 

Puss! <3

 

 

  

Bebisen <3 Kommer sakna dej

enormt mkt!


Av Amelie Kiliansson - 3 mars 2010 19:19

Praktik idag då :) Fick inte byta praktikplats hos grisarna, eftersom min klasskompis Emil skulle vara ensam då :/ Men aja, hade kul ändå ^^ Micke från 3:an var där och hjälpte till och plus att Marcus från 2:an också var där, men han skulle dra sen till jordbruket. Vi gav kossorna mat, flyttade kalvar och städade lite & så. Jag fick tillochmed mata lammen med nappflaska, så jävla söta & så har dom blivit stora också! <3 Haha, medans ni andra sitter i erat klassrum och kanske svettas, så får vi göra sånt här & inte ni!      Nämen, kul hade vi iallafall med den där skottkärran, som vi skulle tömma gammalt ensilage med! :D Tramsade oss lite då och då ;) Men vi jobbade bra idag & jag fick en snusprilla och mådde dåligt :) Gött! Nämen, imorn ska vi fortsätta med våra uppdragsgrejs =) Pallar icke skriva mera, puss! <3


  

Min favorittraktor John Deere <3

Av Amelie Kiliansson - 1 mars 2010 20:40

Skolan idag ja, yes. Men jag hade värsta otursdagen idag pga två anledningar:


1. Min buss 513's hjul där fram, hade lossnat, så då fick man vänta i 20 jävla min för att det skulle typ fixas!


2. Jag och min kompis Sara var dumma mot Pontus, en kille i min klass och hade kallat honom för Bäver, men det var inget illa menat eftersom han hade kallat oss massa saker! :S Så det blev ett samtal med två av våra lärare; Cecilia & Monika. Skämdes som fan! Jag är en värdegrundsbärare och ska inte bete mig så, kände jag. Så ja, jag och Sara ska ta oss ett samtal med Pontus imorn & så får vi se om han tar emot vår förlåtelse. Hoppas det iaf! :)


Så till Pontus, om du läser detta:

Det var inget menat och vi visste inte att du tog åt dig så mycket. Men vi vill så jävla gärna och då menar jag det, förlåta dig, för att vi bar oss dumt åt. Men då får du inte kalla oss fula saker tillbaks. Jag får hoppas att du tar emot vår förlåtelse, det är min högsta önskan just nu. Jag vill inte att du ska må dåligt, verkligen. Nu vet jag varför jag inte ska kalla dig mer för det där B-ordet.

 

Ta hand om dej,

din klasskompis Amelie

 


Nej, nu avslutar jag här och gör ngt annat vettigt ist :)


Puss! <3


  

Tänk om man blev kung för en dag? :)



Presentation


What doesn't kill you, makes you stronger!

Fråga mig

38 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg? (a)
 Skitbra!
 Bra
 Sådär
 Urkass!
 Dålig

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

SKRIV!


Skapa flashcards