Alla inlägg under december 2013

Av Amelie Kiliansson - 30 december 2013 23:29

Jag och Eve stack med bussen till Klippan för att käka kinamat på Bambu Thai, gott som fan var det! ;) Och sen drog vi oss med bussen hemåt mot byn och gick in på Hemköp och jag köpte lite gotte och sen drog vi till Eve. Efter ett tag drog vi oss mot Hemköp igen för att Eve skulle ha gottis och då köpte jag en rocktidning och när vi gick hem igen, kollade vi på "Hamlet" och nu sitter vi bara här och tar det lugnt, men vi ska snart krypa ner i våra sängar. Imorgon är det nyår så då får vi inte sova för länge så, godnattpuss! <3

Av Amelie Kiliansson - 29 december 2013 23:32

(Y)!!!

Av Amelie Kiliansson - 28 december 2013 23:55

Har precis kollat klart en panda-film med Eve och nu tar vi det bara lugnt. :) Lite smått efterbliven var man över filmen men vad fan, man lever ju bara en gång! ;) Vi kollade den nya "Hobbit"-filmen på datorn innan idag också och jag chockades över slutet bara men annars var den bra. (Y) Vi ska ju ändå se den på bio på fredag fast med översättningstext över då. :P Aja, ha en bra lördagskväll/natt vad ni än gör för nåt, pusshej! <3

Av Amelie Kiliansson - 27 december 2013 23:57

Yes, yes, yes, en vecka kvar nu! :D<3

Av Amelie Kiliansson - 26 december 2013 23:36

Befinner mig just nu hos mamma, så ska snart gå och tvätta lite och sen packa lite eftersom jag drar till Eve imorgon och är där under nyår men vi synes så länge, pusshej! <3

Av Amelie Kiliansson - 25 december 2013 23:35

Inte så långt kvar nu... ;)

Av Amelie Kiliansson - 25 december 2013 21:23

Några urval av kläder jag vill ha:


                   

Av Amelie Kiliansson - 24 december 2013 23:30

Har inte orkat uppdatera så noga vad jag har gjort, men jag och Eve stack med bussen till hennes pappa i Klippan för att äta mat där i söndags. Det blev nån form av kycklingssallad med kycklingbitar och chicken mcnuggets, asgott! :D<3 Eve hade gett hennes pappa, hans sambo och hennes son julklappar och vi kollade på en film som hette "Hur många kramar finns det i världen?" Skitrolig var den, så jag rekommenderar er att se den och så den första filmen av serien. :) Efteråt så fick Eves pappa skjutsa hem oss till Ljungbyhed och vi var hemma där vid halv 9 ungefär. Vi kollade på lite Disney-filmer innan vi gick och la oss. Jag valde att stanna en dag till så jag fick vara med och spela Bingolotto på uppesittarkvällen men vann gjorde jag tyvärr inte, haha! ;)

Blev iallafall skjutsad till Klippan för att ta bussen hem runt 11 och var inte hemma förrens vid kvart i 12. Kollade på "Kalle Anka" och åt julmat och fick en julklapp av mamma med lite smått och gott i som t.ex lite "tjejstuffs", sånt som jag verkligen behövde, fast jag inte önskat mig något. Sen mot kvällen kom pappa och hämtade mig och syrran för han skulle lämna av henne hos sin pappa i Båstad. Dessutom fyller pappa år idag också, men det blev inget stort firande ikväll, men han fick sin present/julklapp av mig och jag fick 200 kronor och några trisslotter av honom så jag kan säga att jag är ganska nöjd med det jag har fått iallafall! :D<3 Men nu tänkte jag önska er en fortsatt god jul och fortsätta kolla på "Scary Movie" som går på 6:an nu, pusshej! <3

Presentation


What doesn't kill you, makes you stronger!

Fråga mig

38 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg? (a)
 Skitbra!
 Bra
 Sådär
 Urkass!
 Dålig

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

SKRIV!


Skapa flashcards