Alla inlägg under december 2013

Av Amelie Kiliansson - 13 december 2013 23:42

Ursäkta mig för ganska dålig uppdatering, men har verkligen inte haft orken att blogga när man jobbar som jag gör. Iallafall så har det gått bra på jobbet och idag fick jag uppgiften att städa personalrummet, verkligen inte kul att städa efter andra men så kan det vara ibland, fast det lustiga var ju att dom har döpt dammsugaren som jag använde till en actionskådis som heter Jean-Claude Van Damme. :P Aja, har ju iallafall inte haft otur idag och det är tur att stormen Ivar inte kommit ner hit, räcker ju med att vi hade Sven ju! ;) Har förresten fått nog av dessa jävla stormar, vill ju ha snööö!!! :( Svarade förresten på en fråga på Aftonbladets hemsida angående stormen, så lägger upp det här nu och sen får ni nu ha en fortsatt underbar fredagskväll för nu tänker jag se klart på "Easy A" som går på 3:an, pusshej! <3

Av Amelie Kiliansson - 11 december 2013 00:01

Är hos pappa och ska vara det veckorna framtills jag får semester den 20:e. Känner att jag behöver lugn och ro också från allt liv därhemma. Fick jobba övertid igår till halv 6 eftersom äggbandet uppe på 3:an var trasigt och det inte plockades ägg i lördags och söndags så blev det att vi plockade tre fulla pallar! :O Men skönt att man inte jobbade över idag iallafall. ;) Nu tänkte lilla jag blunda för inatt, godnattpuss! <3

Av Amelie Kiliansson - 8 december 2013 15:24

Sitter och väntar på bussen i Klippan som ska ta mig hemåt om ungefär en halvtimme. Just nu regnar det som fan här så när jag kommer hem ska jag duscha mig varm och ta på mig mjukiskläder och bara mysa ner mig till en film. :) Stormen Sven har ju vart på G nu de senaste dagarna, men orkar inte med mer blåst nu. Vart hos Eve denna helgen och det skulle bli julskyltning där men tyvärr var jag tvungen att ta en tidig buss eftersom det skulle bli snöstorm nu på eftermiddagen. :( Så den får man ju missa, tyvärr! Aja, snart är man ledig i två hela veckor, gööött! ;) Nu börjar jag frysa om mina fingrar, så tänkte sluta här, pusshej! <3

Av Amelie Kiliansson - 5 december 2013 20:56

Förra helgen stack jag och Eve och shoppade på Väla och sen åt vi efter det. Valde sushi, så sjukt gott! <3 Kommer bilder på vad jag köpte, men tyvärr har jag dock inte hunnit köpa julklappar än, men det får vänta... Sorry för en dålig update, btw!

Av Amelie Kiliansson - 4 december 2013 15:59

Slutade tidigt från jobbet och blev sjukt sugen på rostade äggmackor och varm choklad, mummaaa! :*<3

Av Amelie Kiliansson - 1 december 2013 23:15

Gonna miss you! :*<3

Presentation


What doesn't kill you, makes you stronger!

Fråga mig

38 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg? (a)
 Skitbra!
 Bra
 Sådär
 Urkass!
 Dålig

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

SKRIV!


Ovido - Quiz & Flashcards